- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت در عسلویه است

“عسلویه نیوز” بخشدار ویژه عسلویه گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت در عسلویه است.

[1]

 

 

به گزارش”عسلویه نیوز” عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در ارائه خدمات عام‌المنفعه اهتمام بسیار جدی دارد و این امر موجب رضایت خاطر مردم شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر در شهرها و روستاهای منطقه عسلویه اقدامات زیربنایی و مهمی در مسیر توسعه و عمران و آبادانی انجام گرفته که البته هنوز با وضعیت آرمانی فاصله داریم.

بخشدار ویژه عسلویه خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری با جدیت و شتاب قابل قبولی در منطقه انجام شده و انتظار داریم با تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی شاهد تکمیل و تحویل پروژه‌ها باشیم.

نادری تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و افزایش کیفیت اجرای پروژه‌ها مهم‌ترین اولویت در عسلویه است که همه پیمانکاران و مسئولان اجرایی باید به این مهم توجه خاصی کنند.

وی اضافه کرد: در توسعه فضاهای آموزشی اقدامات خوبی با همکاری منطقه ویژه پارس جنوبی انجام گرفته و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که کمبود فضاهای آموزشی برطرف شود.

بخشدار عسلویه با اشاره به سالروز ارتحال امام راحل افزود: در سالروز ارتحال امام امت ۶۵۰ نفر از ارادتمندان امام (ره) از بخش عسلویه به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

نادری اذعان داشت: برگزاری نمایشگاهی از آثار امام (ره)، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و مسابقه نقاشی در شهرها و روستاها نیز از دیگر برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در بخش عسلویه است.

وی گفت: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.