- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

افزایش بی رویه قیمت های حمل و نقل در عسلویه+تصویرنامه

عسلویه نیوز” شهردار سابق عسلویه عدم نظارت بر حمل و نقل را دلیل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: این عدم نظارت منجر به افزایش بی‌رویه قیمتها در بازار کنونی حمل و نقل شده است.

خواجه پور” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار عسلویه نیوز با اشاره به اینکه افزایش بی‌رویه قیمت‌های حمل و نقل آب شیرین کن ها در شهر عسلویه باعث هرج و مرج می شود، افزود: شبکه توزیع و نظارت بر قیمت‌ها می‌تواند دراین مسئله تغییر ایجاد و از بالا رفتن بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری کند.

وی گفت: به طور قطع وزارت بازرگانی بر اساس اختیاراتی که هیات دولت به آن واگذار می‌نماید تصمیماتی برای تنظیم بازار می‌گیرد.

وی که از افزایش قیمت حمل آب توسط آب شیرین کن ها در عسلویه بسیار ناراضی به نظر می رسید افزود: زمانیکه از قیمت های اعلام شده توسط آب شیرین کن ها با خبر شدم به مسئولین مربوطه نسبت به قیمت های ارائه شده اعتراض نمودم اما آنها اعلام نمودند که قیمت های جدید توسط امور صنفی شهرستان ابلاغ گردیده که با مراجعه به امور اصناف شهرستان مشخص شد تمامی موارد مطرح شده از سوی مسئولین دستگاه های آب شیرین کن ها کذب محض بوده و کما فی السابق قیمت های قبلی بدون افزایش حتی یک ریال به مردم ارائه می شود.

شهردار سابق عسلویه افزود: عدم نظارت امور اصناف و کمیته تنظیم بازار بر قیمت ها باعث سوء استفاده افراد از این موضوع شده و نسبت به افزایش قیمت ها مبادرت می نمایند تا جایی که خودشان نرخ تعیین می کنند.

وی افزود: امیدوارم این مسئله هر چه سریعتر توسط مسئولین مورد پیگیری قرار گیرد و در نتیجه شاهد آسایش زندگی مردم باشیم.

[1]