- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نخستین نشست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کنگان برگزار شد

نخستین نشست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کنگان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: نخستین نشست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کنگان برگزار شد

به گزارش”عسلویه نیوز” ظهر امروز نخستین نشست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرستان کنگان با حضور جمع کثیری از بسیجیان با عنوان مروری بر گفته‌های فراموش شده امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

محمد صیدالی از فعالان فرهنگی کشور در این نشست اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشتند و موجبات نجات ایران اسلامی شدند.

وی راه برون رفت از همه مشکلات حاضر را بازگشت به سخنان امام(ره) و مقام معظم رهبری دانست و افزود: همه مردم و مسئولان باید در این مسیر حرکت کنند.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کنگان باید به دنبال آرمان‌های امام(ره) و رهبری باشد، خاطرنشان کرد: هرچند دیر شده و از این آرمان‌ها دور مانده‌ایم، ولی باید به این آرمان‌ها برگردیم و راه امام(ره) که فرمودند: راه ما آن وقت تمام می‌شود که تمام احکام اسلام جاری شود، را ادامه می‌دهیم.

صیدالی در ادامه از مسائلی چون جنبش نرم‌افزاری و تولید علم دینی، از مهم‌ترین مسائل کشور یاد کرد و افزود: جنبش نرم‌افزاری و تولید علم دینی اگر شکل نگیرد ارزش‌های اسلام و انقلاب به مرور از بین خواهد رفت.

وی از مسئله کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از مشکلات جامعه ما یاد کرد و از کتاب “من و کتاب” مقام معظم رهبری نیز به عنوان کتابی که دغدغه مقام معظم رهبری را در مباحث فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد، یاد کرد.

صیدالی اهمیت مسئله هنر را در عرصه داستان، رمان، و سینما در گفته‌های مقام معظم رهبری بیان کرد و زبان هنر را زبانی گویا برای صدور انقلاب دانست.

وی همچنین ضرورت سیر مطالعاتی را برای مخاطبان مهم‌ترین مسئله خواند و اذعان داشت: جوانان نباید در انجام این امر کوتاهی کنند. 

در این آیین، جوانان و نوجوانان و افراد حاضر به بیان دیدگاه‌های خود در راستای گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی پرداختند.