- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بسیجیان جم به حرم امام اعزام می‌شوند

جانشین فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: بسیجیان شهرستان جم در قالب کاروان‌‌های فرهنگی به حرم امام اعزام می‌شوند.

خبرگزاری فارس: بسیجیان جم به حرم امام اعزام می‌شوند

به گزارش “عسلویه نیوز”محمد شامخ پیش از ظهر امروز در آیین اعزام کاروان عاشقان روح‌الله اظهار داشت: امام خمینی یک شخصیت بزرگ و بی‌نظیر بودند و راه و نام ایشان همواره زنده و پابرجاست.

وی افزود: تبیین شخصیت امام عظیم‌الشان امری لازم است که باید انجام شود تا جوانان امروز با شخصیت والای ایشان آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان جم با اشاره به اشتیاق جوانان برای اعزام به مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بسیجیان شهرستان جم در قالب کاروان‌‌های فرهنگی به حرم مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

شامخ تصریح کرد: سپاه شهرستان جم همه ساله مشتاقان امام راحل را برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال آن امام سفر کرده و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت سازماندهی و اعزام می‌کند.

وی افزود: امسال کاروان‌های زیارتی مرقد حضرت امام در قالب ۱۵ اتوبوس و با جمعیتی قریب به ۶۰۰ نفر از پایگاه‌های شهرستان متشکل از برادران و خواهران بسیجی به این آیین اعزام شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: تعداد زیادی از جوانان و نوجوانانی که در این کاروان‌ها حضور دارند دارای سن بسیار کم اما عاشق حضرت امام (ره) هستند و می‌روند تا در مراسم سالگرد پیر جماران شرکت و با آرمان‌های حضرت امام راحل بیعت کنند.

شامخ عنوان کرد: زائرین اعزامی در طول مسیر به زیارت اماکن مذهبی و زیارتگاه‌های در بین راه نظیر شاه چراغ، حضرت معصومه(ع)، عبدالعظیم حسنی و مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: همه باید نسبت به تبیین شخصیت والای امام خمینی(ره) اهتمام ورزیم.