روستایی با ۳۵۰۰نفر بدون چمن مصنوعی /جناب استاندار! آیا به شما گزارش اشتباه داده شده است؟
تاريخ ارسال خبر : 1 ژوئن 2016 | ساعت 13:23 | کد خبر: 34941 | sv236 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” روستایی با ۳۵۰۰نفر بدون چمن مصنوعی؛ جناب استاندار! آیا به شما گزارش اشتباه داده شده است؟

اگر عدم احداث زمین چمن منصوعی در روستای فاریاب به دلیل سهل‌انگاری است باید گفت دقیقا مسئولیت فرماندار و  بخشدار چیست و اگر به عمد اینکار صورت گرفته است باید فکری اساسی به حال این بخش کرد.

به گزارش “عسلویه نیوز” یکی از برنامه‌های مهم استاندار بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های روستایی احداث زمین‌های چمن مصنوعی در روستاها بود که دو سال پیش برای روستاهای بالای هزار نفر جمعیت و سال گذشته نیز برای روستاهای بیش از ۵۰۰ نفر جمعیت اجرا شد.

به گفته دکتر سالاری تاکنون بیش از ۱۳۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر ایجاد شده است و  ۸۱ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از زمین چمن ورزشی بهره‌مند هستند.

روستای فاریاب با جمعیتی بالغ بر ۳۵۰۰ نفر دارای سه تیم روزشی (استقلال، پرسپولیس، شاهین) یکی از روستاهای فعال در زمینه ورزش در استان بوشهر از داشتن زمین چمن مصنوعی محروم است.

این روستا از داشتن یک متر زمین ورزشی محروم است و جالب این است که در این دوسال که شهرها و روستاهای همجوار (بوشکان،تنگ زرد،امام زاده،خون، طلحه ،کلمه) با جمعیت کمتر، دارای زمین چمن مصنوعی شدند اما این روستا از لیست حذف شده است.

جوانان برای یک ساعت ورزش باید تمامی خطرات را به جان بخرند و به روستاهای همجوار خود که زمین چمن دارند بروند .

 نادر آزاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در این گفتگو بیان داشت سالن ورزشی نیمه کاره فاریاب در حال ساخت است اگر اعتبارات امسال اجازه بدهد پول خواهیم گذاشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان افزود : توزیع چمن های مصنوعی با فرمانداری است.

چرا گزارش ناقص به استاندار ارائه شده است و دلیل اینکار آیا سیاسی کاری است ؟فرماندار و بخشدار به چه کار مهمی مشغول هستند که این سهل انگاری پیش آمده است؟ چرا روستایی با این ظرفیت باید نادیده گرفته شود؟

جناب استاندار!  گفته می شود دلیل این سهل انگاری به دلیل سیاسی کاری های مسئولین بوده است و در این میان چرا باید مردم چوب این بی تدبیری را بخورند تا باعث نامیدی شود.

اگر عدم احداث زمین چمن منصوعی در روستای فاریاب به دلیل سهل‌انگاری است باید گفت دقیقا مسئولیت این ناعدالتی با چه کسی هست و اگر به عمد اینکار صورت گرفته است باید فکری اساسی به حال این بخش کرد.

از دکتر سالاری استاندار بوشهر تقاضا داریم در ارائه گزارشات مسئولین دقت بیشتری به خرج دهند و از افرادی برای مدیریت بخش ها استفاده کنند که منافع مردم را بر منافع شخصی و گروه های سیاسی ترجیح دهند.انتهای خبر/سلام فاریاب


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ