- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دو اثر شعر هنرمندان خورموج رونمایی شد

پیش از ظهر امروز از مجموعه‌های شعر “هم صدا با نخل‌های تشنه ” اثر سید محمدرضا هاشمی زاده و “ای قندترین نمک در این آبادی ” اثر حمید زارعی (شکیبا) رونمایی شد.
سید اسماعیل بهزادی شاعر سرشناس خورموجی در این آیین با مشارکت کانون بسیج هنرمندان دشتی و انجمن شعر و ادب خورموج برگزار شد با تبریک این اتفاق ادبی در شهرستان دشتی گفت: هاشمی زاده از کتاب درنگه تا هم صدا با نخلهای تشنه سیر تکاملی داشته و کتاب جدید او نمونه بارز بالندگی شاعر است.
وی افزود: او در غزل‌هایش دنبال رسیدن به فرم دلخواهش بوده که اکنون به آن رسیده و غزل‌های او واقعا نو و زیباست و زیبایی کار او در این است که از این نوع غزل‌ها بسیار دارد.
وی ادامه داد: هنر بزرگ هاشمی زاده شاعری اوست و ویژگی عمده شعر هاشمی زاده این است که شعر امروزش بهتر از دیروز و شعر فردایش بهتر از امروز است.
یکی دیگر از شاعران خورموجی نیز گفت: عیار فرهنگی یک جامعه را به کتاب می‌شناسند و این موجب خوشحالی است که سال جدید ادبی ما همراه با چاپ دو کتاب در حوزه شعر شده است.
خلیل شیخیانی ادامه داد: پیشکسوتان ادبی سرمایه‌های معنوی وفرهنگی جامعه هستند و شهرستان دشتی سرشار از این سرمایه‌های فرهنگی است که باید قدر آن‌ها را بدانیم.
اجرای شعر خوانی وموسیقی از دیگر برنامه‌های این نشست بود و در پایان از طرف کانون بسیج هنرمندان و انجمن ادبی از هاشمی زاده و زارعی تجلیل شد.