- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گرامیداشت رحلت امام در روستای خیارو

مراسم سوگواری آن حضرت در کانون فرهنگی اتحاد روستای خیارو و با حضور امام جمعه عسلویه و دبیر ستاد اقامه نماز بخش و عده کثیری از مردم و خانواده شهدا برگزار گردید.

در این مراسم امام جمعه عسلویه با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و با اشاره به اتفاقات اخیر در جهان اسلام خاطرنشان کرد: بیداری جوامع اسلامی و مبارزه با طاغوتیان از ضروریات این برهه از تاریخ می باشد که با توجه به هجمه های دشمنان نظام شکوهمند جمهوری اسلامی احیاء و ترویج سیره علمی و عملی امام (ره) می تواند ضامن سلامت جامعه بویژه نسل جوان در برابر توطئه های شوم دشمنان باشد.

در ادامه موسوی دبیر ستاد اقامه نماز بخش تصریح کرد: امام خمینی (ره) علاوه بر تاکید بسزایی که به وحدت بین برادران دو مذهب داشتند با پایه گذاری انقلاب اسلامی، بیداری و بصیرت را به جهان اسلام ارزانی کرد و خیزش های امروز مردم منطقه برگرفته از اندیشه های ناب آن عزیز سفر کرده است.

نوای قرآن، ختم صلوات، سیاه پوش کردن سردرب کانون و مسجد، نصب بنر، برپایی ایستگاه صلواتی، غبار رویی و عطرافشانی گلزار شهدا و اعزام عده ای از اعضاء کانون به مرقد مطهر امام از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی بود.