- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احمدی‌نژاد: امام همواره به دنبال استقرار عدالت در جوامع بشری بود

رئیس جمهور با اشاره به تاکیدات امام خمینی (ره) در ارتباط با اهمیت ریشه‌کنی اندیشه صهیونیستی گفت: امام راحل تا روزهای پایانی عمر خود به دنبال استقرار عدالت در جوامع بشری بود.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد: امام همواره به دنبال استقرار عدالت در جوامع بشری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود احمدی‌نژاد در شب بیست و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در جمع عاشقان و دلدادگان ایشان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) همواره با مردم و در کنار مردم به فکر خدمت رسانی مطلوب بود.

رئیس جمهور گفت: توحید، عبودیت و اخلاص رمز شکوفایی انسان است و همان‌گونه که امام علی (ع) تجسم توحید، عبودیت و اخلاص بود و همه کارها را برای خدا انجام می‌داد امام خمینی (ره) نیز توجه کاملی به این حقیقت والا داشت و همواره تعالی انسان‌ها را در دستور کار قرار می‌داد.

احمدی‌نژاد با اشاره به فرمایشات امام در ارتباط با دشمنان انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی گفت: زمانی که در جنگ تحمیلی تمام قدرت‌های مادی دنیا علیه ملت دست تنهای ایران اسلامی هجوم آوردند امام در همان زمان فرمودند «دزدی آمده و سنگی انداخته و جوانان ما به زودی او را سرجایش می‌نشانند.

وی در ارتباط با شرایط عدالت در جامعه تاکید کرد: عدالت ساز وکار خود را می‌طلبد چرا که همه آزادی‌خواهان جهان همواره به دنبال استقرار عدالت در جوامع بشری بوده‌اند.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: امام خمینی (ره) نیز تا روزهای پایانی عمر خود به دنبال استقرار عدالت در جوامع بشری بود و تنها شخص در دنیا بودند که فرمودند «اندیشه صهیونیستی باید از جامعه بشری ریشه‌کن شود تا عدالت مستقر شود.»

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) رژیم صهیونیستی را ظلم آشکار می‌دانست، گفت: امام راحل در همه دوران زندگی سیاسی خود رژیم صهیونیستی را ظلم آشکار و ظلم به ملت‌ها و تحقیر کننده ملت‌ها می‌دانستند و همیشه با آن مبارزه می‌کردند.

وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به همین دلیل روز قدس را برای مبارزه علنی با رژیم صهیونیستی نام‌گذاری کردند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: امام خمینی ارکان حکومت را برآمده از اراده ملت دانسته و تا روز آخر اجازه ندادند احدی از آراء او مطلع شود تا مبادا انتخاب مردم تحت تاثیر رای امام دچار خدشه شود.

رئیس جمهور در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: عشق و محبت یکی از عوامل تعالی انسان و جامعه بشری است و عشق به خلق خدا معیار سنجش انسان‌هاست و کسانی که برای خدا فعالیت می‌کنند همیشه زنده هستند.

مراسم شب ارتحال امام خمینی (ره) با حضور خانواده معظم شهدا، حج‌الاسلام سیدحسن و سید علی خمینی نوه‌های امام خمینی (ره)، آیت‌الله موسوی بجنوردی، حجت‌الاسلام محمود دعاگو، حجت‌الاسلام ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز، حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخص مصلحت نظام و محمدعلی انصاری رئیس موسسه انتشارات حضرت امام (ره)، فرماندهان نامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و امت شهید پرور، ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی برگزار شد.

رئیس جمهور با حضور در جمع میلیونی عاشقان و دلدادگان به مکتب، آرمان و شخصیت امام خمینی (ره) یاد و خاطره معمار کبیر انقلای اسلامی را گرامی داشت.

محمود احمدی‌نژاد با حضور در جمع عاشقان امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرد.

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی و جمعی از هیئت دولت، رئیس جمهور را در این مراسم همراهی می‌کنند.