راه‌اندازی ۲ شعبه اقماری تامین اجتماعی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 4 ژوئن 2014 | ساعت 13:38 | کد خبر: 31452 | sv87 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار شهرستان عسلویه از راه‌اندازی دو شعبه اقماری تامین اجتماعی در عسلویه خبر داد.اسماعیلی

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی عصر امروز در نشست با مسئولان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه از دغدغه‌های اساسی مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان عسلویه است.

فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: سالانه درآمدهای قابل توجهی نصیب سازمان تامین اجتماعی در این منطقه می‌شود که خود این موضوع سبب شد تا این سازمان در شهرستان عسلویه بیمارستان راه‌اندازی کند و امیدواریم خدمات بهتری از این سازمان در شهرستان عسلویه شاهد باشیم.

اسماعیلی از راه‌اندازی دو شعبه اقماری تامین اجتماعی در عسلویه خبر داد و بیان کرد: با رایزنی انجام شده به زودی دو شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهر نخل تقی و بخش چاه مبارک در شهرستان عسلویه راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم عسلویه در معرض انواع آسیب‌های زیست‌محیطی هستند و باید خدمات بهتر و موثرتری به مردم در حوزه بهداشت و درمان ارائه شود، افزود: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر بهبود خدمات‌رسانی به مردم عسلویه به ویژه در حوزه درمانی دارد و باید بیشترین خدمات در این حوزه ارائه شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هزینه‌های درمانی به شدت کاهش یافته و تنها ۱۰ درصد هزینه درمان را مردم می‌پردازند و در روستاها تنها پنج درصد هزینه درمان بر عهده مردم است، خواستار تجهیز مراکز و خانه‌های بهداشتی در روستاها و شهرهای مختلف عسلویه شد.


نظرات کاربران 

۲ پاسخ به "راه‌اندازی ۲ شعبه اقماری تامین اجتماعی در عسلویه"

  1. عدالت گفت:

    با سلام و خدا قوت به فرماندار خستگی ناپذیر عسلویه .

  2. عدالت گفت:

    با سلام و خدا قوت به فرماندار خستگی ناپذیر عسلویه. ان شالله خداوند همیشه یار و نگهدارت باشد.

ارسال یک پاسخ