- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ایران و قطر مشترکا صدرنشین شدند

تیم ملی فوتبال قطر با برتری در دومین مسابقه گروه اول مرحله مرحله انتخابی جام جهانی در آسیا در کنار ایران در صدر جدول گروه جای گرفت.

در دیدار پایانی هفته اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تیم‌های لبنان و قطر در ورزشگاه کمیل شمعون بیروت از ساعت ۲۲ شب گذشته به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی قطر به پایان رسید.

 آندرس کوئین‌تانا در دقیقه ۶۴ تک گل عنابی‌ها را به ثمر رساند تا تیم ملی فوتبال قطر نیز در نخستین گام سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست بیاورد.
به این ترتیب و پس از کسب نتیجه مشابه در دو دیدار برگزار شده گروه اول رقابت‌ها تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر هر کدام با سه امتیاز و یک گل زده در خانه حریف به عنوان صدرنشین مشترک معرفی شدند. ضمن اینکه در این گروه کره جنوبی در هفته اول طبق برنامه استراحت کرد.
از گروه دوم رقابت‌ها نیز دو دیدار برگزار شد که طی آن ژاپن سه بر صفر عمان را شکست داد و اردن و عراق نیز به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا در این گروه ژاپن به عنوان صدرنشین هفته اول معرفی شود. در این گروه استرالیا به استراحت پرداخت.

 

 احمد ابراهیم در دقیقه ۱۴ برای میزبان(اردن) و نشاط اکرم در دقیقه ۴۳ برای شاگردان زیکو گلزنی کردند.

 نکته قابل توجه در این مسابقه درخشش جاسم کرار، هوار محمد و سامال سعید بازیکنان فصل گذشته تیم های استقلال، ذوب آهن و فولاد که هر ۳ به دلیل مسائل انضباطی تا پایان فصل دوام نیاوردند و از ترکیب تیم خود کنار گذاشته شدند، در ترکیب تیم ملی عراق بود. در پایان این دیدار جاسم کرار به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد و یک دستگاه تلفن همراه سامسونگ جایزه گرفت.