- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نویسندگان کنگان ۳ اثر جدید روانه بازار کتاب کردند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: نویسندگان کنگان ۳ اثر جدید روانه بازار کتاب کردند.

خبرگزاری فارس: نویسندگان کنگان 3 اثر جدید روانه بازار کتاب کردند

حسن مختارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اداره ارشاد اسلامی کنگان طی چند سال اخیر اهتمام ویژه‌ای برای رشد و توسعه فرهنگ و هنر در شهرستان داشته و روزبه‌روز شاهد رشد و بالندگی بیشتر هنرمندان شهرستان هستیم.

وی افزود: شهرستان کنگان دارای نیروهای توانمند هنری و فرهنگی است و برای تقویت این نیروها باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: افزایش امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گروه‌های هنری و حمایت از انجمن‌های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در یک سال اخیر با جدیت انجام شده که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

مختارزاده تصریح کرد: بیشتر هنرمندان و نویسندگان و اهالی فرهنگ در شهرستان کنگان با کمترین امکانات و در شرایط مالی ضعیف، توانسته‌اند به خوبی هنر خود را به عنوان نمایندگان شهرستان در سطح فرا منطقه‌ای معرفی کنند و نام کنگان را اعتلا بخشند. 

وی اضافه کرد: فعال‌سازی انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد و این امر با همکاری و مشارکت جوانان این شهرستان میسر می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان با اشاره به فعالیت چشمگیر نویسندگان در کنگان از انتشار و تألیف سه اثر جدید از نویسندگان کنگان خبر داد و اظهار داشت: در روزهای اخیر سه کتاب شعر و پژوهش شاعران و پژوهشگران کنگانی وارد بازار شده است.

مختارزاده افزود: کتاب “شعرهای شرجی نام تو” اثر عبدالله علی‌پور در تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و اثر خانم باقری در تیراژ ۱۵۰۰ جلد و اثر پژوهشی فرسودگی شغلی تألیف حبیب رزمی‌زاده در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه از جمله این آثار است.

وی اضافه کرد: اداره ارشاد کنگان از هر مؤلف تعداد ۱۰۰ نسخه را خریداری می‌کند که این امر در راستای حمایت از نویسندگان و تشویق این قشر صورت می‌گیرد.

مختارزاده گفت: باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و اعتلای فرهنگ شهرستان کنگان بیشتر تلاش کنیم.