- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برخی پروژه فتنه را کلید زده‌اند

“عسـلویــه نیــوز”امام جمعه عسلویه مطرح کرد: برخی پروژه فتنه را کلید زده‌اند/ انتقاد از طرح تشکیک‌های انتخاباتی 

امام جمعه عسلویه گفت: تا سال ۹۶ خیلی وقت داریم و روند درستی نیست که برخی از الان شروع کرده‌اند و تشکیک می‌کنند و می‌گویند نتیجه انتخابات معلوم است و اگر دست‌های پشت پرده وارد نشوند تغییر نخواهد کرد.امام جمعه عسلویه [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه از مولفه‌هایی است که زمینه سعادت و سربلندی آحاد مردم را فراهم می‌کند و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

وی با بیان تفسیر آیه ۱۲۸ سوره توبه عنوان کرد: رافت، رحمت و مهربانی از ویژگی‌های نبی مکرم اسلام (ص) است و همه ما با تکیه بر سجایا و خصوصیات اخلاقی حضرت محمد (ص) می‌توانیم در مسیر رشد فردی و اجتماعی و بسط اخلاق و معنویت در جامعه گام برداریم.

امام جمعه عسلویه بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) نسبت به مردم و جامعه حساس بود و در برابر هدایت و نجات مردم حریص و در جامعه کنونی نیز مسئولان وظیفه دارند به خیر و سربلندی مردم حساس باشند و شرایط رشد اخلاقی و معنوی جامعه را هموار کنند.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: عطوفت و مهربانی در مواجهه با مردم از ویژگی‌های حضرت محمد(ص) است و شایسته است تمامی مدیران جامعه اسلامی نیز این خصیصه را در خود رشد دهند و در مسیر جذب مردم گام بردارند.

ضرورت اکرام و اطعام ایتام در ماه مبارک رمضان

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: توجه به فقرا و ایتام و برپایی سفره‌های اطعام ایتام و نیازمندان نکته مهمی است که همه ما بایستی در ماه مهمانی خدا مورد توجه قرار دهیم و در صدد رفع مشکلات نیازمندان و فقرا باشیم.

این مسئول با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اذعان داشت: انقلاب اسلامی که در سایه قیام امام راحل (ره) به وقوع پیوست ستون‌های استکبار را به لرزه انداخت و امروز تمامی آزادی‌خواهان جهان از این الگو پیروی می‌کنند.

امام جمعه عسلویه عنوان کرد: ترویج اندیشه‌های والا و جهان‌ساز معمار کبیر انقلاب اسلامی در میان اقشار مختلف جامعه، خصوصا جوانان مساله‌ مهمی است که دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی باید در دستور کار خود قرار دهند و به آن اهتمام ورزند.

امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌نظیر بود/ ضرورت پیروی بی‌چون و چرا از رهبری

هاشمی‌نژاد با اشاره به حضور پرشور جوانان در کاروان‌های زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره)، گفت: امروز جوانان ما تشنه آشنایی با اندیشه‌‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی هستند و ما باید از اشتیاق جوانان برای بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی در جامعه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) یک شخصیت بی‌نظیر در تاریخ جهان است و پس از ارتحال آن مرد آسمانی شاهد انتخاب نایب برحق و شایسته برای جانشینی ایشان و هدایت انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌های والای انقلاب بودیم.

خطیب جمعه عسلویه بیان داشت: امام خامنه‌ای در تمامی این سال‌ها به شایستگی هدایت جامعه را عهده‌دار بوده‌اند و امروز هیچ آدم منصفی نسبت به مدیریت رهبری معظم انقلاب اسلامی اشکال نمی‌گیرد و بر ما واجب است که قدردان این نعمت الهی باشیم.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: باید به خبرگان ملت احسنت بگوییم که چنین انتخاب خوبی داشته‌اند و یقین داشته باشید تا چنین علمدار و سکان‌دار بصیر، آگاه، شجاع و هوشیاری داریم، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه هدایت‌های امام خامنه‌ای در تمامی زمینه‌ها راهگشا است، گفت: در این سال‌ها همواره شاهد بوده‌ایم که هرکجا گره و مشکلی وجود دارد با تدابیر و هدایت‌های داهیانه مقام عظمای ولایت رفع شده است و چشم همه ما باید به انگشت اشاره رهبری باشد.

امام جمعه عسلویه اظهار داشت: امروز تبعیت از امام خامنه‌ای به معنای تبعیت از مسیر امام و انقلاب است و تمامی افرادی که مومن به راه امام خمینی (ره) هستند باید مومن به مقام معظم رهبری نیز باشند.

خطر نفوذ بزرگترین تهدیدی است که بر کشور سایه انداخته است

هاشمی‌نژاد با تشریح سخنان امام خامنه‌ای عنوان کرد: گاهی اوقات دشمن کارهایی با ظاهر مثبت انجام می‌دهد که ممکن است مورد استقبال مردم قرار گیرد و همه ما باید آگاه و هوشیار به رفتارهای دشمنان روباه‌صفت و مکار انقلاب اسلامی باشیم و فریب آنان را نخوریم.

وی با اشاره به موضوع نفوذ بیان داشت: حضرت آقا اخیرا زیاد به موضوع نفوذ تاکید می‌کنند و یقین داشته باشید که نفوذ در کشور و انقلاب بزرگترین تهدیدی است که امروز بر کشور ما سایه افکنده است و وظیفه ماست که بصیرت خود را افزایش دهیم تا فریب دشمن را نخوریم و دشمن در نقشه نفوذ با شکست مواجه شود.

خطیب جمعه عسلویه گفت: مجلس دهم چند روزی است که فعالیت خود را شروع کرده است و انتظار می‌رود تمامی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیام رهبر معظم انقلاب برای مراسم افتتاحیه مجلس دهم را درک کنند و در مسیر تحقق اهداف رهبری گام بردارند.

اوضاع محیط زیستی عسلویه وخیم است

هاشمی‌نژاد خطاب به مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و فرماندار عسلویه عنوان کرد: امروز موضوع محیط زیست یکی از دغدغه‌های جدی ساکنان پایتخت انرژی ایران است و وضع خوبی در حوزه محیط زیست نداریم.

وی متذکر شد: چطور است که در فلان نقطه کشور حیوانی شکار می‌شود و مسئولان سازمان محیط زیست وارد صحنه می‌شود و خودشان را به آن نقطه می‌رسانند و با شکارچی متخلف برخورد می‌کنند، ولی برای آلودگی هوای میزبانان صنعت نفت در استان بوشهر کاری نمی‌کنند.

امام جمعه عسلویه با انتقاد از فعالیت‌های زودهنگام برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: تا سال ۹۶ خیلی وقت داریم و روند درستی نیست که برخی از الان شروع کرده‌اند و تشکیک می‌کنند و می‌گویند نتیجه انتخابات معلوم است و اگر دست‌های پشت پرده وارد نشوند تغییر نخواهد کرد.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: این مملکت قانون دارد چه چیزی معلوم است؟ این چه حرفی است که می‌زنید؟ چرا پروژه‌ فتنه را کلید زده‌اید و دل مردم را خالی می‌کنید؟/انتهای پیام.فارس