- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اشرار عربده‌کش خیابان گرگان دستگیر شدند

رئیس پلیس اطلاعـات و امنیت عمومی تهـران بزرگ از دستگیری دو تن از اشرار درجه دو و سه خیابان گرگان که با عربده‌کشی برای شهروندان مشکل ایجاد کرده بودند خبر داد.

خبرگزاری فارس: اشرار عربده‌کش خیابان گرگان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس سرهنگ علیرضا محرابی گفت: با شکایت اهالی خیابان سلمان فارسی در میدان گرگان و تنظیم صورت‌جلسه و شکوائیه و ارسال آن به مقامات قضایی  مبنی بر برخورد با دو نفر از اراذل و اوباش  پلیس برخورد با این مجرمان که با فعالیت‌‌های خود باعث برهم زدن نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بودند را در دستور کار قرار داد.

وی اظهار داشت: با ارجاع پرونده از دستگاه قضا به پلیس تحقیقات اولیه آغاز شد که طی آن مشخص شد این دو متهم پس از مصرف مشروبات الکلی مبادرت به عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی محل کرده و اگر کسی به آنها تذکر می‌داد وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دادند.

محرابی عنوان داشت: با محرز شدن اتهامات این دو شرور تیمی از ماموران یگان امداد و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری آنها وارد عمل شده که طی یک عملیات غافبگیرانه هر دو متهم در منازلشان بازداشت و برای تحقیقات به پایگاه پلیس امنیت منتقل شدند.

وی ادامه داد: هر دو متهم به اسامی حمید و امیر در جریان بازجویی‌ها به جرایم خود مبنی بر حمل و نگهداری سلاح سرد و نامتعارف، عربده‌کشی، شرب خمر، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و اخلال در نظم عمومی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

محرابی گفت: طی بازرسی از منزل متهمان تعدادی سلاح سرد نامتعارف و ادوات غیر اخلاقی کشف و ضبط شد.

گفتنی است طی تحقیقات انجام شده در دادسرا مشخص شد این متهمان دارای سوابقی همچون سرقت مسلحانه از بانک و حمل و توزیع مواد مخدر هستند.