- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کیفیت برنامه‌های مذهبی و مناسبت‌های دینی بهبود یابد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان بر لزوم بهبود کیفیت برنامه‌های مذهبی و مناسبت‌های دینی تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: کیفیت برنامه‌های مذهبی و مناسبت‌های دینی بهبود یابد

به گزارش “عسلویه نیوز”حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در جمع مسئولان تبلیغات اسلامی دشتستان با تبریک میلاد امام علی(ع) و گرامیداشت ۱۵ خرداد اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین و قرآن نیز بزرگترین کتاب در تاریخ بشریت است و حضرت امام خمینی(ره) برای احیای اسلام تلاش کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی در این مسیر حرکت کرد.

وی افزود: ۱۵ خرداد یک روز مهم و ارزشمند است که در تاریخ انقلاب ماندگار است و رژیم پهلوی به خیال خود با تبعید و دستگیر کردن امام(ره)، قیام مردمی متوقف می‌شود؛ در حالی که این قیام با این اقدام رژیم مسیر خود را با شتاب بیشتری تداوم بخشید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطر نشان کرد: مردم همواره عاشق امام خمینی(ره) بوده و هستند و امسال شاهد برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام عظیم‌الشأن بودیم که نشان‌دهنده دلبستگی مردم به امام خود است.

محمودی‌نیا تصریح کرد: شجاعت بسیار بالای امام خمینی(ره) منحصر به فرد است و همین شجاعت سبب شد که هرگز انقلاب متوقف نشد و مردم نیز در حرکت امام خمینی(ره)، همراهی کاملی داشتند.

وی با اشاره به برپایی سنت حسنه اعتکاف در دشتستان اضافه کرد: اهمیت اعتکاف در زندگی روزمره مسلمان بسیار زیاد است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: اعتکاف شرایطی را فراهم می‌کند تا انسان‌ها با توشه معنوى و اعتقادى راسخ و ایمان و امیدى بیشتر، به زندگى خود ادامه داده و خود را براى صحنه‏‌هاى خطر و جهاد در راه خدا آماده سازند.

محمودی‌نیا بیان کرد: امام علی(ع) از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ است و همواره در کنار رسول خدا(ص) برای رشد و پیشرفت اسلام تلاش کرده است. باید شخصیت امام علی(ع) برای جوانان تبیین شود تا جوانان با الگوبرداری از ایشان، مسیر صحیح زندگی را انتخاب کنند.

محمودی‌نیا بر لزوم افزایش کیفیت برنامه‌های مذهبی و مناسبت‌های دینی تاکید کرد و اظهار داشت: برای جذب جوانان به برنامه‌های فرهنگی و دینی باید نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌ها اهتمام ورزیم.