- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت مسئولان کنگان است

÷۱

فرماندار کنگان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت مسئولان کنگان است.

خبرگزاری فارس: تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت مسئولان کنگان است

به گزارش “عسلویه نیوز” تیمور یزدانشناس در بازدید مسئولان از خانه‌های عالم در دست احداث در کنگان اظهار داشت: مردم شهرستان کنگان مردمانی مؤمن و مسلمان هستند و همواره برگزاری مراسمات مذهبی در این شهرستان جایگاه ویژه دارد.

وی افزود: در چند روز گذشته شاهد اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در سالروز ارتحال امام خمینی و همچنین برنامه‌های ۱۵ خرداد و ویژه برنامه‌های میلاد امام علی(ع) بوده‌ایم و استقبال بسیار خوبی از این برنامه‌ها به عمل آمده است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ اسلامی و دینی در سطح جامعه از رویکردهای مهم و ارزشمند مسئولان است که باید در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

یزدانشناس با اشاره به احداث خانه‌های عالم در کنگان تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد چهار خانه عالم از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در کنگان در دست احداث است که انتظار داریم شاهد شتاب بخشیدن به اجرای این طرح‌ها باشیم.

وی یادآور شد: تکمیل خانه‌های عالم و استقرار روحانیون مستقر در روستاها موجب تقویت فرهنگ دینی و مذهبی می‌شود و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم و نباید فرصت را هدر دهیم.

فرماندار کنگان عنوان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت مسئولان کنگان است و از پیمانکاران و مسئولان انتظار داریم در اجرای طرح‌ها دقت و سرعت بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز اذعان داشت: اهتمام فرماندار در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی بسیار ارزشمند است و انتظار داریم در سال جاری به اهداف مورد نظر برسیم.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی متذکر شد: اداره تبلیغات اسلامی کنگان برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی تدارک دیده که در سال جاری عملیاتی و اجرایی می‌شوند.