- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هشدار باشگاه پرسپولیس به مدارس فوتبال

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار آن شده ایم که هیات های فوتبال از صدور مجوز به مدارس فوتبال با نام پرسپولیس و پیروزی که زیر نظر باشگاه نیستند، خودداری کنند.
محمد حسن عالمی با اعلام مطلب فوق گفت: از برنامه فدراسیون فوتبال سازماندهی مراکز آموزش فوتبال است.
بر همین اساس در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواسته ایم تا در راستای اجرای اهداف و برنامه های فدراسیون در این حوزه، بویژه در بخش مدارس فوتبال با توجه به حساسیتی که کار با نونهالان دارد و همچنین با عنایت به ثبت رسمی نام باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس و پیروزی به هیات های فوتبال در سراسر کشور ابلاغ شود که از صدور هرگونه مجوز فعالیت به مراکز آموزشی فوتبال با نام پرسپولیس و پیروزی که فاقد مجوز یا موافقتنامه رسمی از سوی باشگاه هستند، خودداری نماید.
مدیر تیم های پایه پرسپولیس در پایان افزود: همچنین از خانواده های محترم می خواهیم که با توجه به حساسیت های موجود در حوزه آموزش بویژه در رده های سنی نونهالان و نوجوان که با آینده این عزیزان سر و کار دارد با وسواس نسبت به ثبت نام دلبندان خود اقدام کنند و در نظر داشته باشند. موسسات آموزشی فوتبال اعم از مدرسه، آکادمی، آموزشگاه و… که با نام پرسپولیس یا پیروزی فعالیت می کنند، در صورتی که مجوز رسمی از باشگاه پرسپولیس نداشته باشند، قانونی نیستند و هیچ ارتباطی با باشگاه ندارد. به این ترتیب هیچ تعهدی نسبت به ارایه خدمات آموزشی استاندارد، جذب استعدادها و سایر مسائل مربوط به آنها وجود نخواهد داشت.