- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بهروان: باشگاه‌های بدهکار خرید‌های گرانقیمت می‌کنند

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: جای تعجب دارد باشگاه‌ها با وجود بدهی میلیاردی خرید گرانقمیت می‌کنند.

 

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان درباره ممنوع الکار شدن برخی افراد در فوتبال و وضعیت بدهکاری باشگاه ها گفت: درباره حضور افراد در فوتبال و تاییدیه حضور و فعالیت آنها تصمیماتی گرفته ایم که آن را اجرا خواهیم کرد.

 

 بر همین اساس برخی افراد در این زمینه ممنوع الفعالیت هستند و خودشان هم می دانند که نباید فعالیت کنند و با آنها در صورت فعالیت برخورد می شود. به صورت جدی مقابل پدیده دلالیسم ایستاده ایم و باشگاه ها هم در این زمینه همکاری های لازم را دارند.

 

 بهروان درباره بحث بدهکاران و طلبکاران باشگاه ها گفت: باید همه باشگاه های بدهکار نسبت به تسویه حساب با طلبکاران اقدام کنند اما جالب اینجاست با اینکه بدهی های میلیاردی دارند، خریدهای گرانقیمت انجام می دهند و واقعا باعث تعجب است که این اتفاق می افتد. خود باشگاه ها باید رعایت کنند چرا که پرونده اکثر باشگاه ها به صورت بدهکار باز و در دست بررسی و صدور حکم کمیته انضباطی است و حتی در این باره احکامی هم صادر شده است.

 

 سرپرست سازمان لیگ در پایان گفت: امیدواریم در لیگ پیش رو بسیاری مشکلاتی که قبلا داشته ایم یا نداشته باشیم و باشگاه ها در همه موارد از جمله استاندار سازی و غیره همکاری های لازم را با ما داشته باشند.