- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام خمینی مذهب شیعه را زنده کرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام خمینی (ره) مذهب شیعه را زنده کرد.

خبرگزاری فارس: امام خمینی مذهب شیعه را زنده کردحجت‌الاسلام محمد نصرالله‌پور عصر امروز در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: ایران اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری شاهد رشد و موفقیت روزافزون ایران اسلامی هستیم.

استاد حوزه و دانشگاه با تبیین شخصیت و جایگاه امام راحل افزود: امام خمینی (ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد و جایگاه ایشان در تاریخ معاصر بسیار برجسته است.

نصرالله‌پور خاطر نشان کرد: امام (ره) شخصیتی جامع بود و بعد از ائمه معصومین (ع) کسی مثل ایشان پیدا نمی‌شود که از یک طرف یک سیاست‌مدار بزرگ باشد و از طرف دیگر فیلسوف، عارف و یک زاهد و همچنین یک مجاهد باشد و از جنبه دیگر یک شاعر با روحی لطیف که دیوان شعر او با آثار برجسته ادبیات فارسی قابل قیاس باشد.

وی تصریح کرد: امام (ره) با آن دیدگاه باز و وسیع خود که نشأت گرفته از ایمان ایشان است بسیاری از حوادث آینده را مشاهده می‌کرد، امام خمینی (ره) نابودی کمونیست، صدام و مبارک را قبلا اعلام کرده بود.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مذهب شیعه را زنده کرد اظهار داشت: امروز بیداری اسلامی بر اساس دیدگاه‌های امام (ره) شروع شده و روزبه‌روز به نفع شیعه در حال حرکت است.

نصرالله‌پور با بیان اینکه سخنان امام (ره) از خودش نبود بلکه از طرف ائمه معصومین (ع) و احادیث بود گفت: امام (ره) رفت ولی راه او همچنان ادامه دارد و راه او دوری از کفار و مشرکین، پیروی از یادگار اصلی او یعنی ولایت فقیه و دوری از حزب‌گرایی و نهادینه کردن وحدت است.

انتهای پیام/آ۳۰/د