- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کاظمیان: بعضی روزنامه ها از من متنفر هستند

کاظمیان ابتدا در لیست بازیکنان مورد نظر دنیزلی نبود اما سرانجام قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

 

 هفته گذشته باشگاه پرسپولیس نام بازیکنانی که برای فصل بعد مدنظر دنیزلی بودند را اعلام کرد که در بین آنها اسمی از جواد کاظمیان دیده نمی‌شد.

 اسم او البته بعد از چند روز به شکلی عجیب وارد لیست بازیکنان مورد نظر دنیزلی شد تا کاظمیان فصل آینده هم پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

در مورد فهرست پرسپولیس صحبت کن که در ابتدا اسم تو دیده نمی‌شد ولی بالاخره در این تیم ماندی؟
من در لیست ۱۳ نفره دنیزلی بودم ولی در فهرست ۱۰ نفره‌ای که باشگاه اعلام کرد اسم من دیده نمی‌شد. من با آقای رویانیان جلسه گذاشتم و با هم صحبت کردیم. همه چیز خوب بود و در نهایت در این تیم ماندم.

برای تمدید قرارداد مسائل مالی برایت مهم بود؟
من پارسال پول کمی از پرسپولیس گرفتم و این تیم را خانه خودم می‌دانم. همیشه می‌خواستم در سال‌های آخر فوتبالم در پرسپولیس بازی کنم ولی در همین چند روز پیشنهادهای خوبی داشتم که از لحاظ مالی بهتر از پیشنهاد مالی پرسپولیس بودند. من برای سال آینده هم پول زیادی نخواهم گرفت.

از چه تیم‌هایی پیشنهاد داشتی؟
من اهل جار و جنجال و بازارگرمی نیستم و پارسال هم خیلی‌ها فکر می‌کردند که پیشنهادی ندارم ولی در نهایت پرسپولیسی‌ شدم. الان هم بهتر است در مورد دیگر پیشنهادها صحبت کنم.

رویانیان گفته که چون میلاد امام جواد(ع) بود قرارداد کاظمیان تمدید شد. صحبت‌های او حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورد، نظر تو چیست؟
من برای آنهایی که از قول آقای رویانیان چنین چیزی را نوشته‌اند متاسفم. من در باشگاه پرسپولیس بودم و شنیدم ایشان گفت خوشحالیم که در روز میلاد امام جواد(ع) قرارداد کاظمیان را تمدید کردیم. من نمی‌دانم چه هیزم تری به بعضی از روزنامه‌ها فروخته‌ام که آنها می‌خواهند تحت هر شرایطی مرا زمین بزنند. بعضی از روزنامه‌ها از من تنفر دارند ولی معتقدم عزت و ذلت دست خداوند است.

آینده پرسپولیس را در فصل بعد چطور می‌بینی؟
زود است از حالا حرف بزنیم و باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم شرایط چگونه خواهد شد. با این حال آقای رویانیان می‌خواهد تیمی در حد قهرمانی ببندد و امیدوارم سال آینده همه چیز را جبران کنیم.

برای فصل بعد خیلی انگیزه داری؟
من فصل گذشته هم عملکرد بدی نداشتم و با توجه به دقایق بازی‌ام، آمار خوبی داشتم. با این حال چون پرسپولیس نتیجه نگرفت ناخودآگاه عملکرد بازیکنان هم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت

فکر می‌کنی پرسپولیس مدعی اول قهرمانی باشد؟
من معتقدم تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان می‌توانند مدعی باشند.