- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گردان: تلاش می کنم خلعتبری هم پرسپولیسی شود

برای او فرقی ندارد پرسپولیس دروازه‌بان خارجی جذب کند یا نه. سنگ‌هایش را با رویانیان وا کنده و مشکلی برای رسمی کردن قراردادش ندارد. تنها می‌ماند بازگشت از سفر مشهد تا شهاب گردان رسما قرمزپوش شود.

 

شهاب البته قول جدیدی به پرسپولیسی‌ها می‌دهد. او می‌گوید اگر خلعتبری از فوتبال امارات دل بکند او را به پرسپولیس می‌آورد تا دوستان قدیمی یک‌سال فوتبالی دیگر را کنار هم سپری کنند.

 

 

 

 خیلی‌ها دوست دارند بدانند کی قراردادت را با پرسپولیس ثبت می‌کنی؟

تمرین تیم ملی یکی دو روز تعطیل بود و من هم جای شما خالی برای زیارت به مشهد آمدم. امروز برمی‌گردم تهران تا قراردادم با پرسپولیس را رسمی کنم.

 

می‌گویند برای پرسپولیسی شدن دودل شده‌ای.
چرا چنین حرفی می‌زنید؟

 

این شایعه وقتی دهان به دهان چرخید که بحث حضور گلر خارجی در لیگ برتر آزاد شد و خیلی‌ها گفتند با وجود آودوکیچ شاید گردان پرسپولیسی نشود…
ببینید من با پرسپولیس به توافق رسیدم و در قراردادم هم چنین بندی نیست که اگر من بمانم آودوکیچ نباشد یا اگر آودوکیچ باشد من نباشم. باشگاه مختار است هر بازیکنی را که می‌خواهد جذب کند و این موضوع ارتباطی به من ندارد. من آمدم پرسپولیس که بازی کنم. برای نیمکت‌نشینی نیامدم و مطمئن باشید تمام تلاشم را می‌کنم تا یک مهره مفید برای پرسپولیس باشم.

 

این روزها بحث حضور محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس شنیده می‌شود. تو از این موضوع خبر داری؟
من هم حرف‌هایی شنیده‌ام اما فعلا که چیزی قطعی نشده!

 

خلعتبری به لیگ ایران برمی‌گردد؟
اگر امارات نماند مطمئن باشید می‌آید لیگ ایران و البته تیمی که من در آن عضویت دارم.

 

واقعا، یعنی پرسپولیسی می‌شود؟
من که دوست دارم فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد و به تیم‌های اروپایی برسد اما شک نکنید بیاید ایران تلاش می‌کنم که پرسپولیسی شود.

 

 

با او در این باره حرف زده‌ای؟
فعلا که منتظرم تکلیف محمدرضا با الوصل و پیشنهادهای اماراتی مشخص شود. گفتم که برای پرسپولیسی شدن خلعتبری تلاش می‌کنم و هواداران پرسپولیس شک نداشته باشند که در صورت بازگشت خلعتبری به لیگ ایران او پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد.برسیم به بازی تیم ملی. برد دلچسبی از میدان تاشکند به‌دست آوردیم، بازی چطور بود؟
بازی خیلی سخت و نفسگیری بود. ازبکستان موقعیت‌های زیادی داشت که نتوانست استفاده کند. خط دفاعی و دروازه‌بان ما فوق‌العاده عمل کردند و باعث شدند دروازه تیم ملی بسته بماند. در ضمن ما حرفه‌ای‌تر بودیم و از تک موقعیت به‌دست آمده استفاده کردیم و سه امتیاز گرفتیم.

 

عکس‌العمل‌های رحمتی چطور بود؟
گفتم که فوق‌العاده. توپ‌هایی را که همه می‌گفتند گل است توسط رحمتی دفع شد اما برای این پیروزی همه زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند.