- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برای حضور در کنار مصطفی دنیزلی

پس از صحبت هایی که مبنی بر تکمیل اعضای کادرفنی پرسپولیس مطرح شد، این روزها گزینه های زیادی در رسانه ها برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان مطرح می شود.

 نام محسن عاشوری نخستین نامی بود که برای این تغییرها مطرح شد و از چند ماه پیش شنیدیم که قرار است برود.

 

 در این باره البته نه سرمربی ترکیه‌ای حرفی به میان آورد و نه باشگاه اما خود عاشوری می‌گوید شایعه را خیلی جدی شنیده و نظری درباره‌اش ندارد.

حالا مهم کسی است که باید بر جای او بنشیند و شایعه‌های این یکی دو ماه، نام افشین پیروانی را برایش روایت می‌کنند؛ مردی که پیش‌تر هم عضوی از کادر فنی پرسپولیس بوده. در مقطعی به عنوان سرمربی و دو دوره هم در نقش دستیار اول افشین قطبی و نلو وینگادا.

 امروز اما می‌گوید که حتی شایعه حضورش در پرسپولیس به گوشش هم نرسیده: «من با رویانیان مذاکره کرده‌ام؟! خودم که بی خبرم و چیزی هم نشنیده‌ام! اصلا چنین چیزی نیست و صحبتی هم برای حضور من در پرسپولیس انجام نشده.»

 پیروانی البته مصر است که در این باره حرفی از قولش به میان نیاید و این شاید خودش دلیلی است بر صحت آنچه شنیده‌ایم که در این صورت هم او باید بنشیند به انتظار برای گرفتن موافقت سرمربی ترکیه‌ای. برای تکذیب پیشنهاد پرسپولیس، افشین پیروانی دلیل دیگری هم می‌آورد و آن اینکه «فعلا با درس‌هایم درگیر هستم و یک سال دیگر مانده تا دکترایم را بگیرم. خیلی برای این کارها فرصت ندارم.»

 با این همه او همین یک ماه پیش و برای سومین بار، راهی فرانسه شد و دوره مربیگری ۱۲ روزه‌ای را در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گذراند تا خود را آماده کند برای سرمربی شدن. دیگر دستیار فصل پیش مصطفی دنیزلی که او هم رفتنی شده انور لوگوسیچ است.

 مربی یوگسلاوی که خودش قصد جدایی کرده و برای جانشینی‌اش، باشگاه تنها یک گزینه دارد؛ بهروز سلطانی. او در حال حاضر مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های جوانان و امید پرسپولیس است و می‌گوید حاضر نیست جای لوگوسیچ را بگیرد: «بله به من پیشنهاد دادند ولی قبول نکردم. پرسپولیس هزار تا حاشیه دارد. اگر خوب باشی کسی چیزی نمی‌گوید اما کافی است تیم برود توی بحران تا بلایی که سر عزیزیان آمد سر من هم بیاورند! من اصلا کار کردن در حاشیه را دوست ندارم و می‌دانم که اگر هم بیایم بیشتر از ۶ ماه یا یک سال نیستم چون دوباره همه چیز عوض می‌شود. در این شرایط هم که نمی‌شود کار کرد. ترجیح می‌دهم اگر قرار است در لیگ برتر باشم جایی کار کنم که ثبات داشته باشد تا بتوانم برنامه‌هایم را اجرا کنم. برای همین بقیه پیشنهادهایم را هم رد کردم. شاید بگویند دیوانه است ولی شما هم جای من باشی قبول نمی‌کنی. به هر حال من به باشگاه گفته‌ام «نه» و جوابم هم قطعی است. نمی‌خواهم خودم را وارد حاشیه کنم.»