- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۲ بار سرقت از یک منزل در عرض ۳۵ روز

در عرض ۳۵ روز دو بار از منزل یک روزنامه‌نگار در ورامین سرقت شد.

خبرگزاری فارس: 2 بار سرقت از یک منزل در عرض 35 روز

به گزاش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دو فقره سرقت از منزل رحمت‌الله فارسی سردبیر نشریه “فرهنگ اسلام” در ۳۵ روز اخیر رخ داده است که فارسی در این باره می‌گوید: حدود ۳۵ روز پیش در حالی که ما در منزل خواب بودیم، سارق یا سارقان احتمالی وارد منزل شدند و مقداری از وسیله خانه را به سرقت بردند.

وی افزود: اما در فقره دیگر سرقت ساعتی بین ۹ صبح تا ۱۳ روز ۱۱ اردیبهشت ماه سال‌جاری در روز روشن اتفاق افتاد. سارق از نبود اهالی منزل استفاده کرده، وارد منزل ما شده و درب چوبی ورود به اتاق را شکسته و حدود ۲۰۰ میلیون ریال پول نقد، طلا و وسیله منزل را به سرقت برده است، پس از بازگشت به منزل و متوجه شدن این موضوع به سرعت با ۱۱۰ تماس گرفتم و ماموران تشخیص هویت آمدند و اثر انگشت برداشتند.

سردبیر نشریه فرهنگ اسلام ادامه داد: امروز پس از گذشت ۳۰ روز از ۱۱ اردیبهشت و در ۱۱ خرداد و با توجه به اینکه فرمانده ویژه شرق استان تهران اطلاع از موضوع سرقت داشتند و بنده هر روز بخش عمده‌ای از وقت خود را در آگاهی گذراندم و بسیاری از کارها و پیگیری‌ها را شخصا انجام دادم هنوز از پیدا کردن سارق خبری نیست و این در حالی است که یکی از خطوط تلفن همراهی که از منزل من به سرقت رفته در طول این مدت فعال و روشن بوده است.

وی عنوان کرد: از ردیابی خط تلفن روشن سرقت شده هیچ خبری نیست و این‌ها در حالی است که ما در این ۱۴ سال انتشار فرهنگ اسلام همواره در راستای نشر اخبار نیروی انتظامی گام برداشته و به تقویت این نیرو پرداختیم اما وجود این دو سرقت و نیز سرقت‌های مشابه در این محل که در جوار منزل نماینده ولی فقیه در شهرستان و روبه‌روی منزل بخشدار و تعدادی دیگر از مسئولان و از محله‌های قدیمی و ریشه‌دار شهر است پذیرفتنی نیست.

فارسی افزود: درب منزل پیرزنی را روز روشن دزدیده‌اند و زمانی که می‌خواهد برای نماز ظهر از منزل خارج شود می‌بیند درب منزل سر جای خود نیست.

وی در پایان از نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت جان و مال مردم خواست در مورد این جرایم که جنبه عمومی هم دارند قدری مقتدرتر و با حساسیت بیشتر عمل نماید و افزود: البته این مطالب به معنای آن نیست که خدمات فراوان نیروی انتظامی را در نظر نگیریم، اما به دلیل برخی حساسیت‌ها اهمیت بیشتر به مساله سرقت آن هم در روز روشن بسیار مهم است.