- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کیفیت و محتوای اردوهای جهادی افزایش یافته است

رئیس اداره آموزش و پرورش جم گفت: کیفیت و محتوای اردوهای جهادی افزایش یافته است.

خبرگزاری فارس: کیفیت و محتوای اردوهای جهادی افزایش یافته است

به گزارش “عسلویه نیوز”حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی اوقات فراغت و اردوهای جهادی در آموزش و پرورش جم اظهار داشت: اردوهای طرح هجرت دارای اهمیت و ارزش بسیار زیادی هستند و در عمران و آبادانی مناطق محروم بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: تنوع در کارها و ایجاد فعالیت‌های گروهی متنوع در بین جوانان شرکت کننده در اردوهای جهادی و هجرت ۳ بسیج سازندگی حائز اهمیت است و در سال جاری برای افزایش کیفیت اردوهای جهادی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم با بیان اینکه امسال میزبان تعداد ۱۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان در کلاس‌های اوقات فراغت و همچنین طرح هجرت ۳ خواهیم بود بر ایجاد بستر مناسب برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید کرد.

اسکندری تصریح کرد: باید تمام امکانات لازم برای استفاده بهینه دانش‌آموزان عزیز از کلاس‌های مذکور را فراهم کنیم و از تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان و از نهادهای فرهنگی انتظار همکاری و همراهی داریم.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران و بسیج سازندگی شهرستان همکاری بسیار مطلوبی با آموزش و پرورش دارند و این امر در بهبود اردوهای طرح هجرت بسیار تاثیرگذار است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش جم نیز اظهار داشت: در شهرستان جم ۱۰ پایگاه برای برگزاری کلاس‌ها خواهیم داشت.

محمد حسینی بیان کرد: در این کلاس‌ها دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی، ورزشی، علمی و هنرهای دستی آموزش‌های لازم را خواهند دید.

وی تاریخ شروع و خاتمه کلاس‌ها را اول تیر ماه و پایان کلاس‌ها را ۱۵ شهریور ماه عنوان کرد.

حسینی یادآور شد: تلاش زیادی برای افزایش محتوای برنامه‌ها انجام می‌دهیم و انتظار داریم به نتایج مورد نظر برسیم.