- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اختصاص ۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد دالکی

 

فرماندار دشتستان از اختصاص ۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد دالکی خبر داد.

 

خبرگزاری فارس: اختصاص 47 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد دالکی

به گزارش”عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی و کشاورزی دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های عمرانی در دشتستان طی یکسال اخیر با جدیت پیگیری و اجرایی شده و به فضل خدا در سال جاری به اهداف و نتایج مورد نظر خواهیم رسید.

وی افزود: در حوزه کشاورزی تمهیدات بسیار خوبی برای رشد و رونق تولیدات و محصولات کشاورزان اندیشیده‌ایم که انتظار داریم این امر موجبات پیشرفت کشاورزان شود.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: تامین آب مناسب برای کشاورزان و توسعه کانال‌های آبیاری و تعمیر و بازسازی کانال‌ها از مهم‌ترین برنامه‌ها در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی است که در دشتستان در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

خسروی از اختصاص ۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد رئیسعلی دلواری و احداث سد دالکی خبر داد و اذعان کرد: این میزان اعتبار به منظور تکمیل بخش باقیمانده سد رئیسعلی دلواری و کانال‌های پایین‌دست و احداث سد دالکی در دشتستان تخصیص یافته است.

وی افزود: از همه امکانات و توان موجود برای بهبود وضعیت کشاورزی شهرستان دشتستان استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

فرماندار دشتستان بیان کرد: دشتستان بیش از ۷۰ درصد سطح زیر کشت کشاورزی در استان را به خود اختصاص داده و بیشترین تولید محصولات را نیز دارد که باید استفاده بیشتر و بهتری از امکانات موجود ببریم.