- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

وحدت مهم‌ترین مسئله جهان اسلام در شرایط کنونی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: وحدت مهم‌ترین مسئله جهان اسلام در شرایط کنونی است.

خبرگزاری فارس: وحدت مهم‌ترین مسئله جهان اسلام در شرایط کنونی است

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان ناحیه مقاومت دشتستان اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت روزافزون این نظام هستیم.

وی افزود: امروز وحدت و همدلی مسئولان رمز موفقیت است و مردم نیز همواره از مسئولان حمایت کرده‌اند، اما اگر روند کار مسئولین بر اساس خود محوری و تکبر باشد نظر مردم در مورد آنها تغییر خواهد کرد.

این مسئول با تشریح فرمایشات مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد خاطر نشان کرد: مردم ما مردمی فهیم هستند و اصل ولایت فقیه و ولایت دین را قبول دارند و اگر کسانی خواستند پا را فراتر از ولایت فقیه بگذارند همین مردم آنها را طرد خواهند کرد.

هاشمی با بیان اینکه تحریم‌های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اراده مردم و مسئولین را قوی‌تر کرده است، تصریح کرد: یکی از برکات تحریم خود باوری، خود اتکایی و استفاده از توان خویش برای غلبه بر مشکلات است، زیرا کسی که انقلاب کرد و آن هم انقلابی اسلامی، قطعا مشکلات فراوانی را در پیش رو خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت دشتستان در ارتباط با جنبش بیداری اسلامی که در حال وقوع است، گفت: برخی افراد مغرض و کوته‌فکر این حرکت عظیم مردم منطقه را بیداری انسانی می‌نامند، این افراد اگر به شعارها، اهداف و مسیر حرکت انقلابیون توجه کنند متوجه می‌شوند که این جنبش بیداری اسلامی است زیرا اسلام است که برای تمام انسان‌ها ارزش و بهاء قائل می‌شود.

هاشمی در ادامه وحدت را مهم‌ترین مسئله جهان اسلام در شرایط کنونی دانست و اضافه کرد: افراد و به ویژه کسانی که روی مردم تاثیر دارند نباید حرف‌هایی بزنند که باعث اختلاف در بین مسلمانان شود، زیرا تاکید اکید مقام معظم رهبری بر دوری از اختلاف بین مسلمانان است.

وی اذعان داشت: باید با وحدت و همدلی برای موفقیت ایران اسلامی اهتمام ورزیم و همه باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم.