- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تغییر مسیر بزرگراه از محور آبپخش به نفع مردم

 

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: عبور بزرگراه از محور آبپخش خواسته مردم است و به فضل خدا این مهم عملیاتی می‌شود و مسیر بزرگراه به نفع مردم آبپخش تغییر می‌کند

 

خبرگزاری فارس: تغییر مسیر بزرگراه از محور آبپخش به نفع مردم

به گزارش “عسلویه نبوز” مصطفی رضایی در نشست مسئولان اظهار داشت: جاده مواصلاتی استان‌های بوشهر به خوزستان از مهم‌ترین مسایل در ماه‌های گذشته در سطح دشتستان و استان است و مردم آبپخش دغدغه‌های زیادی برای رفع مشکلات موجود دارند.

وی افزود: احداث بزرگراه گناوه به برازجان از طرح‌های مهم و ارزشمند دولت و وزارت راه و شهرسازی در استان است که کمک زیادی به افزایش امنیت جاده‌‌ای و رونق و رشد و پیشرفت منطقه است که لازم است از مدیران ارشد استان و دشتستان تقدیر کنیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: عبور بزرگراه از محور آبپخش خواسته مردمی است و مردم توقع دارند کمربندی بزرگراه از جوار این شهر عبور کند و به کیلومترها دورتر منتقل نشود و بر اساس وعده وزیر راه و اهتمام استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان به فضل خدا این مهم عملیاتی می‌شود و مسیر بزرگراه به نفع مردم آبپخش تغییر می‌کند.

رضایی تصریح کرد: مذاکرات زیادی با پیمانکار طرح و مدیران راه و شهرسازی انجام داده‌ایم و مهندس نصوری معاون عمرانی استاندار و مهندس دهقان معاون عمرانی فرماندار دشتستان نیز تلاش ویژه‌ای برای تعیین مسیر مناسب این بزرگراه داشته‌اند و انتظار می‌رود با تصمیم منطقی مسئولان، شاهد کاهش مشکلات موجود باشیم.

وی اضافه کرد: احداث بزرگراه در مسیر جدید از نظر هزینه نیز بسیار به نفع دولت است و از اتلاف بیت‌المال نیز جلوگیری می‌کند که امیدوار هستیم این امر مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: تمام پروژه‌های عمرانی در آبپخش هم‌اکنون فعال هستند و شهرداری با جدیت نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه تمام اهتمام دارد و انتظار داریم تا پایان نیمه نخست امسال شاهد تکمیل بیشتر طرح‌های موجود باشیم.