- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پرداخت ۱۱ میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان دشتستان

رئیس کمیته امداد دشتستان از پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: پرداخت 11 میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز”  اکبر عدنانی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد زکات دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در سال‌های اخیر خدمات بی‌نظیری به جامعه هدف ارائه کرده است.

وی افزود: تلاش برای رفع فقر و محرومیت در سطح جامعه مهم‌ترین اولویت این نهاد است و در واقع رضایت‌مندی جامعه هدف در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

رئیس کمیته امداد دشتستان از افزایش چشمگیر میزان جمع‌آوری زکات در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: به‌حمدالله با توزیع اقلام تبلیغاتی بین زکات‌دهندگان و مساجد و نیز برگزاری همایش‌های تجلیل از فعالان زکات شاهد رشد درآمد این فریضه الهی بوده‌ایم.

عدنانی از پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در یک سال اخیر کشاورزان عزیز شهرستان دشتستان حدود ۱۱ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال زکات واجب و مستحبی خود را تحویل کمیته امداد داده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان ادامه داد: از محل آن مبالغ تعداد ۴۲ طرح عمرانی ایجاد شده که توسط دولت خدمتگزار تامین معادل خواهد شد.

وی از تصویب قانون جامع زکات خبر داد و گفت: این قانون به تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان رسیده و به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

عدنانی بیان کرد: امیدوار هستیم با اجرای این قانون بتوانیم در راه توسعه و ترویج فریضه زکات قدم‌های مؤثری برداریم. 

وی اضافه کرد: همکاری مسئولان ارشد شهرستان دشتستان در جمع‌آوری زکات قابل تقدیر است و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.