- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به کشاورزان در آبپخش

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به کشاورزان در آبپخش خبر داد.

خبرگزاری فارس: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به کشاورزان در آبپخش

به گزارش “عسلوبه نیوز” محمداسماعیل شفیعی بعد از ظهر امروز در نشست با کشاورزان آبپخش اظهار داشت: کشاورزی در سطح استان بوشهر و دشتستان جایگاه مطلوبی دارد و در منطقه آبپخش نیز شاهد فعالیت چشمگیر کشاورزان در حوزه‌های مختلف کشاورزی هستیم.

وی افزود: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نخل در منطقه آبپخش وجود دارد که بیش از ۸ هزار نفر در حوزه نخیلات و سایر محصولات کشاورزی در این منطقه فعال هستند.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خاطرنشان کرد: ارائه شرایط و تمهیدات مناسب برای کشاورزان به منظور رشد و توسعه کشاورزی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته و با همکاری مسئولان ارشد شهرستان و استان به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.

شفیعی از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به کشاورزان در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: برنامه‌ریزی خوبی توسط وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان صورت گرفته و با تلاش فرماندار و رئیس جهاد کشاورزی دشتستان، کشاورزان این منطقه از تسهیلات مورد نیاز با بازپرداخت طولانی و بهره پایین برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: دولت نهم و دهم در امر رشد و توسعه کشاورزی در مناطق مختلف اقدامات ارزنده‌ای انجام داده و به فضل خدا در سال‌جاری نیز این روند با کیفیت مطلوب‌تری انجام می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش یادآور شد: افزایش کیفیت محصولات تولیدی از مهم‌ترین اولویت‌ها در این شهرستان است و از تمام پتانسیل موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.