- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گردهمایی تیمهای ورزشی عسلویه در تربیت بدنی

عسلویه یوز” بمنظور هماهنگی و تعامل تیم های ورزشی منطقه عسلویه با هیئت فوتبال و تربیت بدنی بخش جلسه ای در سالن ورزشی شهید تندگویان عسلویه با حضور رئیس تربیت بدنی برگزار گردید.

به گزارش “عسلویه نیوز” در این جلسه محمدی رئیس هیئت فوتبال بخش ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه و با اشاره به اینکه در سایه تعامل و همفکری یکدیگر ورزش منطقه ارتقاء می یابد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه هماهنگ شدن تیم های ورزشی با هیئت فوتبال و تربیت بدنی است که امیدواریم در سایه تعامل و همدلی بتوانیم برنامه های ورزش منطقه را به جایگاه اصلی خود که همانا قهرمانی در سطح شهرستان و راهیابی به مسابقات استانی است را پیاده سازیم.

وی افزود: در بدو رود به هیئت فوتبال با تشکیل کمیته های مختلف سعی در تقسیم کارها نمودم که همه فوتبال دوستان بتوانند برنامه های خود را به مرحله اجرا در بیاورند و شاهد شکوفایی استعدادهای منطقه باشیم.

سپس علیزاده رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه با ابراز خرسندی از فعالیت تیم های ورزشی منطقه و با تاکید بر اینکه ورزش ضامن سلامتی است اظهار داشت: در منطقه حساس بخش عسلویه که با ورود شرکت های صنعتی و به طبع آن ورود افراد با گویش ها و فرهنگ های مختلف ، ناهنجاریهای اجتماعی نیز گسترش پیدا کرده است و تنها را مقابله با آسیب های اجتماعی فعالیت های ورزشی می تواند بهترین حربه باشد.

وی افزود: در سنوات گذشته شورای اسلامی تمامی هزینه های برگزاری مسابقات را تقبل نموده که مایه افتخار ما نیز هست و امیدواریم با رویکرد جدیدی که تمامی تیمهای ورزشی منطقه نسبت به گسترش و ارتقاء ورزش دارند بتوانیم هچنان در کنار جوانان و ورزش گام برداریم و شاهد رشد و اعتلای ورزش بخش عسلویه باشیم.

در ادامه رئیس تربیت بدنی بخش عسلویه با تاکید بر اتحاد و همدلی تمامی تیم های ورزشی تصریح کرد: تیم های ورزشی بایستی فرهنگ سازی را سرلوحه کار خود قرار دهند و به جوانان القاء نماید که در زمین مسابقه به غیر از رقابت، رفاقت نیز وجود دارد.

نظاماتی افزود: با پیگیری های مستمر تیم های ورزشی عسلویه ما را برآن داشت تا با پیگیری های مداوم خود قضیه چمن استادیوم های ورزشی شهرهای عسلویه و نخل تقی را حل نماییم و امیدواریم با هماهنگی های صورت گرفته نصب چمن های ورزشی این دو شهر تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام برسد.

در پایان رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان همت و تلاش تیمهای ورزشی در زمینه احقاق حق خود را امری ستودنی عنوان کرد و افزود: بارها در سخنان خود به این قضیه اشاره نمودم که عسلویه با وجود جوانان مستعد و توانمند در زمینه رقابت این توانایی را دارد که در سطح استان از خود نماینده ای داشته باشد کما اینکه در گذشته نیز داشت ولی بدلیل بروز مشکلات گوناگون از ادامه رقابت ها بازماندند و امیدواریم اکنون با رویکرد جدید رئیس هیئت فوتبال این امر تحقق یابد.

در ادامه هریک از مسئولین تیمهای ورزشی سوالات خود را از رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان مطرح نموده و رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان با متانت به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

برگزاری کلاسهای داوری، راه اندازی لیگ فوتبال در سنین مختلف و حمایت از تیم های ورزشی مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.