- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازدید سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان از بیمارستان عسلویه

 

“عسلویه نیوز” سرپرست اداره کل نأمین اجتماعی استان بوشهر روزگذشته به اتفاق بخشدار عسلویه وهیئت همراه از بیمارستان نیمه تمام ۳۲تختخوابی عسلویه بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالمجید رازه سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر درحاشیه بازدید از بیمارستان ۳۲تختخوابی عسلویه که هیئت همراه و بخشدارعسلویه او را همراهی می کردند اظهار داشت:یکی ازنیازهای اساسی وحیاتی مردم عسلویه راه اندازی این بیمارستان است که با تخصیص اعتبار لازم از سوی دولت ۲۰درصد باقیمانده آن وهمچنین نواقصات موجود از نظر فیزیکی پیشرفت چشمگیری داشته است وامیدواریم با همکاری مسئولین وسایرنهادها شاهد افتتاح این پروژه درسریعترین زمان ممکن باشیم.

وی افزود: با راه اندازی این بیمارستان بخش عمده نیازهای درمانی و بهداشتی این منطقه رفع خواهد شد که امیدواریم بزرگترین دغدغه و نگرانی مردم در زمینه بهداشت و درمان برای همیشه حل شود.

عبدالله نادری بخشدار عسلویه با بیان اینکه بیش از ۱۰درصد افراد تحت پوشش بیمه اداره کل تأمین اجتماعی استان در بخش عسلویه را شامل می شود اظهار داشت: عسلویه بدلیل موقعیت خاص واستراتژیکی که دارد نگاه ویژه مسئولین استانی وحتی کشوری به این نقطه حساس از کشور را  می طلبد وامیدواریم با داریت سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر شاهد افتتاح بیمارستان ۳۲تختخوابی در هفته خجسته و مبارک دولت باشیم.

بخشدار عسلویه تصریح کرد: در هفته دولت بسیاری از پروژه های بخش جهت استفاده عموم مردم به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم یکی از این پروژه ها بیمارستان ۳۲ تختخوابی عسلویه که یکی از بزرگترین پروژه ها هم خواهد بود باشیم و قطعاً با راه اندازی این بیمارستان نیازهای مهم بهداشتی و درمانی مردم بخش عسلویه نیز مرتفع خواهد شد.