- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه شهدا را با تبعیت از ولایت تداوم ببخشیم

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: با تبعیت از ولایت راه شهدا را تداوم بخشیم.

خبرگزاری فارس: راه شهدا را با تبعیت از ولایت تداوم ببخشیم

به گزارش “عسلویه نیوز” سردار حسین کارگر شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و گرامیداشت شهدای استان بوشهر اظهار داشت: شهدا در اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و در قرآن نیز از شهدای عظیم‌الشان به نیکی یاد شده است.

وی افزود: شهیدان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با ایمان بالای خود به ندای ولایت فقیه لبیک گفتند و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند تا نظام اسلامی سربلند بماند و باید از این عزیزان تجلیل کنیم.

دبیر بنیاد غدیر استان بوشهر با بیان اینکه فرزندان شهدا در واقع پدران آسمانی دارند خاطرنشان کرد: شهیدان گرانقدر تمام وجود خود را برای تثبیت اسلام و دفاع از ارزش‌ها فدا کردند و امروز گسترش فرهنگ ایثار و شهادت امری لازم است.

کارگر خطاب به فرزندان شهدا بیان کرد: روزی پدران شما دل در گرو عشق به ارزش‌ها و ولایت نهاده و به حق پیوستند و امروز شما باید هوشیار باشید که دشمن همان دشمن است و دفاع همان دفاع؛ فقط شیوه آن عوض شده است.

وی گفت: دشمن امروز از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد شده و قصد دارد با کمرنگ کردن اعتقادات جوانان، نقشه خود را عملی کند که باید در برابر دشمن بایستیم و آنها را ناکام کنیم.

این مسئول یادآور شد: شهدای عزیز، ارزش‌های والا و گرانسنگی برای ما ودیعه گذاشتند که حفظ نظام و تبعیت از ولایت از مهم‌ترین آنهاست و ما باید پیرو شهدا باشیم و برای حفظ نظام اسلامی تلاش کنیم و بدون تردید حمایت از ولایت فقیه و تبعیت از مقام معظم رهبری مهم‌ترین راهکار در این عرصه است.

کارگر تصریح کرد: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد و هر روز نیز شاهد پیشرفت بیشتر و بهتری هستیم که این مسئله دشمنان را عصبانی کرده است.