- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۱۵۰ میلیارد ریال برای احداث بولوار دولت در عسلویه هزینه می‌شود

شهردار عسلویه گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال برای احداث بولوار دولت در عسلویه هزینه می‌شود.

خبرگزاری فارس: 150 میلیارد ریال برای احداث بولوار دولت در عسلویه هزینه می‌شود

به گزارش “عسلویه نیوز” هوشنگ صمصامی در نشست شورای اسلامی و شهردار عسلویه با مدیرعامل پارس جنوبی اظهار داشت: توسعه شهر و زیباسازی بندر عسلویه از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال جاری انجام می‌شود.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و افزایش کیفیت پروژه‌ها و رضایت مندی مردم از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری عسلویه در سال جاری است.

شهردار عسلویه در این نشست به بیان مشکلات شهر و چگونگی رفع این معضلات پرداخت و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با حضور مهندس نصوری که سال‌ها در این منطقه حضور داشته و منشاء اثر فراوان بوده‌اند و آشنایی کامل با شهرها و روستاهای بخش عسلویه دارند، نارسایی‌های موجود برطرف شود.

صمصامی تصریح کرد: احداث بلوار ۳۰ متری دولت حد فاصل میدان لنج و بلوار امام خمینی (ره) از طرح‌های مهمی است که تاکنون عملیاتی نشده و بدون تردید با اجرای این طرح، بخش عمده‌ای از ترافیک شهر مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال است گفت: به دلیل هزینه بالای حدود ۱۵۰ میلیارد ریالی این طرح، تا کنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته و احداث آن می‌تواند پر رفت و آمدترین بلوار و در نتیجه کل شهر عسلویه را به نحوی زیبا و با نشاط‌تر کند.

شهردار عسلویه یادآور شد: احداث بوستان خانوادگی در عسلویه نیز از دیگر طرح‌هایی است که انتظار داریم به زودی اجرایی شود تا شاهد نشاط و پویایی در بین خانواده‌های این شهر باشیم.

صمصامی با اشاره به انجام ۲ بار کلنگ‌زنی پارک دوستی حد فاصل عسلویه و نخل‌تقی و عدم اجرای طرح گفت: این پارک که بین دو بندر عسلویه و نخل‌تقی واقع شده، ۲ بار با حضور مسئولان عالی‌رتبه کلنگ‌زنی شده که تاکنون عملیاتی نشده و امیدوار هستیم به زودی شاهد اجرای طرح باشیم.

در این نشست، اعضای شورای اسلامی عسلویه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.

مشکل بیکاری جوانان شهر عسلویه و عدم پذیرش این جوانان در صنایع و شرکت‌های موجود علیرغم گذشت چند سال از شروع عملیات عمرانی این صنایع و با وجود دستورالعمل پذیرش ۵۰ درصد نیروهای بومی

از مهم‌ترین خواسته‌های اعضای شورای عسلویه بود.