- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رسیدگی به مشکلات روستاها و شهرهای عسلویه ضروری است

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: رسیدگی به مشکلات روستاها و شهرهای عسلویه ضروری است.

خبرگزاری فارس: رسیدگی به مشکلات روستاها و شهرهای عسلویه ضروری است

به گزارش “عسلویه نیوز”  مسعود نصوری در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی عسلویه اظهار داشت: بندر عسلویه از شهرهای مهم در استان است و توسعه زیرساخت‌های عمرانی در این شهر اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: سازمان منطقه ویژه به محیط پیرامونی توجه ویژه‌ای دارد و در راستای رشد و توسعه مناطق مختلف استان به ویژه در شهرستان‌های کنگان و جم و دیر و منطقه عسلویه و نخل تقی اقدامات مهمی انجام شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی در ارتباط با نقش اجتماعی صنایع و شرکت‌های موجود در منطقه و رشد و توسعه مناطق پیرامونی صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی و ضرورت رسیدگی به مشکلات شهرها و روستاهای بخش عسلویه مطالبی را بیان داشت.

نصوری تصریح کرد: مصوبات سفر مقام معظم رهبری در منطقه عسلویه و همچنین مصوبات سفرهای دولت در منطقه به صورت جدی توسط این سازمان پیگیری و اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۵۵ پروژه با اعتبار ۲۴۵ میلیارد ریال از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در این منطقه آغاز شده و انتظار داریم در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل طرح‌ها و بهره‌برداری از آنها باشیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس اذعان داشت: سال گذشته نیز حدود ۵۸ میلیارد تومان برای اجرای کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری اختصاص داده شده و مقدمات اجرای آن در حال شکل‌گیری است. 

نصوری بیان کرد: خدمات‌رسانی به مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد و نباید کم‌کاری صورت گیرد و به ویژه در منطقه عسلویه، با توجه به اینکه مردم در معرض آلاینده‌های زیست محیطی قرار دارند باید امکانات لازم به این مردم اختصاص داده شود.

وی افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید بیش از گذشته برای تقویت تولیدکنندگان داخلی همت کنیم و فرهنگ‌سازی لازم باید در این عرصه انجام شود.