- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ساماندهی وضعیت اشتغال فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: ساماندهی وضعیت اشتغال فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی با جدیت انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: ساماندهی وضعیت اشتغال فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی

به گزارش “عسلویه نیوز” محمد حاجی‌زاده در آیین باشکوه جشن استانی پدران آسمانی در کانون امام خمینی(ره) برازجان اظهار داشت: توسعه فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت امر مهمی است که باید در جامعه اسلامی نهادینه شود و همه مسئولان در این عرصه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت یاد پدرانی که در دفاع از دین و میهن آسمانی شدند افزود: تکریم شهدا و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان وظیفه همگانی است.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر با قرائت بخشی از وصایای یک شهید درباره تربیت فرزندش خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا باید از پدران بزرگوار خود الگوبرداری کنند تا به موفقیت دنیوی و اخروی برسند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: خواهران و همسران شهدا نیز باید زینب‌وار راه شهدا را ادامه داده و پیام آنها را به نسل‌های بعد برسانند. 

وی اضافه کرد: حمایت از فرزندان شاهد در دستور کار مسئولان قرار دارد و این نهاد با تمام پتانسیل موجود در این عرصه اهتمام دارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر بر لزوم اجرای دقیق شعار سال تاکید کرد و افزود: ایجاد اشتغال مولد یکی از راهکارهای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به نام تولید ملی، حمایت کار و سرمایه ایرانی است و بنیاد شهید در اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران بیشترین تلاش را دارد.

حاجی‌زاده با اشاره به حساسیت تبدیل وضعیت فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: برخی دستگاه‌ها در این زمینه کوتاهی می‌کنند که امیدواریم با حمایت استاندار بوشهر این مشکل حل شود و همه برای ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد تلاش می‌کنیم.

وی یادآور شد: افزایش ارتقای سطح توانمندی ایثارگران مهم‌ترین برنامه در تقویت این قشر است و برنامه‌های متنوعی برای این امر تدارک دیده‌ایم.

حاجی‌زاده بر لزوم رفع مشکلات خانواده‌های شاهد تاکید کرد و گفت: هیچ کدام از ایثارگران و جانبازان و آزادگان و خانواده‌های معزز شاهد نباید با ناراحتی از درب بنیاد شهید خارج شوند و مسئولان تمام همت خود را باید در رفع مشکل این قشر مصروف دارند.

دراین آیین از خانواده‌های چند شهیدی استان بوشهر تقدیر شد و جوایز ارزنده‌ای به آنها اهدا شد.