- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آسفالت ۷۰۰ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر کنگان

شهردار کنگان از آسفالت ۷۰۰ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر کنگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آسفالت 700 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله حسینی کنگانی در نشست کمیته برنامه‌ریزی کنگان اظهار داشت: بندر کنگان از شهرهای مهم و تاثیرگذار در استان است و نقش این بندر در رونق و پیشرفت استان بسیار ارزشمند است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی کنگان در روند رو به رشد حرکتی این شهر اهتمام دارند و با جدیت در مسیر عمران و آبادانی منطقه تلاش می‌کنند.

حسینی کنگانی بیان کرد: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در کنگان با شتاب و کیفیت خوبی در دست اجراست و انتظار داریم در سال جاری به نتیجه بسیار خوبی در این عرصه برسیم.

شهردار بندر کنگان گفت: زیباسازی بندر کنگان و توسعه سواحل این شهر در دستور کار قرار دارد و برای احداث فضای سبز نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: میزان فضای سبز در چند سال گذشته رشد مطلوبی داشته و از ۳ مترمربع در سال ۸۶ به بیش از ۸ مترمربع در سال جاری افزایش یافته است.

شهردار کنگان از آسفالت ۷۰۰ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر کنگان خبر داد و تصریح کرد: در چهار سال اخیر بیش از ۷۱۲ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر شهر کنگان آسفالت شده که آماری بسیار ارزشمند برای کنگان است. 

حسینی کنگانی با اشاره به احداث بولوار شهدای گمنام کنگان اظهار داشت: شهرداری به تمام تعهدات خود در اجرای این طرح عمل کرده است.

وی افزود: این پروژه یک کیلومتر طول دارد و شامل زیرسازی، آسفالت، اجرای سنگ جدول پیاده‌رو، تاسیسات آب و برق و فضای سبز است.

شهردار کنگان اذعان داشت:  دیوار حفاظتی رودخانه‌ها و مسیل‌های شهری در محلات نیروگاه برق، ضلع غربی بیمارستان و ادامه دیوار حفاظتی حسین‌آباد نیز با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در دست اجراست.

حسینی کنگانی خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت منطقه بهره می‌بریم و از تمام دستگاه‌ها انتظار همکاری داریم.