- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهری و روستایی کنگان

فرماندار کنگان از اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای عمران شهری و روستایی کنگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 70 میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهری و روستایی کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز” تیمور یزدان‌شناس در کمیته برنامه‌ریزی کنگان اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان هستیم و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

وی افزود: طرح‌های عمرانی و پروژه‌های زیرساختی در شهرها و بخش‌های مختلف با اهتمام مسئولان در دست اجراست و افزایش سطح کیفی پروژه‌ها و تکمیل هر چه زودتر آنها مهم‌ترین اولویت است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ پروژه عمران شهری و روستایی در کنگان در دست اجراست و در سال جاری بیش از ۵۰ درصد این طرح‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

یزدان‌شناس از اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای عمران شهری و روستایی کنگان خبر داد و تصریح کرد: تمام طرح‌های عمرانی در این شهرستان فعال هستند و دستگاه‌های مختلف برای تکمیل طرح‌ها تلاش مضاعف دارند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تخصیص یافته گفت: بخشی از اعتبارات نیز محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و مابقی از اعتبارات شهرستانی است که انتظار داریم شاهد بهره‌برداری هر چه زودتر از طرح‌ها باشیم.

فرماندار کنگان با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه‌ها اضافه کرد: هم‌اکنون شهرداری‌های پنج‌گانه کنگان عملکرد نسبتا خوبی در اجرای مصوبات دارند و سایر دستگاه‌ها عملکرد مطلوبی ندارند که باید بیشتر و بهتر تلاش کنند.

وی بیان داشت: باید روند اجرای پروژه‌ها در نهایت کیفیت و کمیت توأم با سرعت اجرا شود و هرگونه کوتاهی خیانت به مردم است.

فرماندار کنگان یادآور شد: کنگان ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه بیشتر دارد که باید از ظرفیت موجود استفاده بهینه شود.