- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کی روش تهدید کرد عکس بگیرید اخراج می شوید!

۲ بازیکن ملی پوش امشب با ثبت قرارداد در هیئت فوتبال استان تهران رسما به عضویت تیم پرسپولیس در آمدند که کی روش با حضور آنان در هیات فوتبال استان تهران مخالف بود.
با این وجود با تلاش بسیار قرارداد این بازیکنان عصر پنجشنبه در  هیات فوتبال ثبت شد.
مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با محسن بنگر، ماهینی و سیدجلال حسینی به توافق رسیدند. از همین‌رو از ساعت ۱۱:۳۰ امروز قرار بود که این بازیکنان برای ثبت قرارداد خود به هیئت فوتبال استان تهران بروند که پس از ۸ ساعت انتظار در مقابل هیئت فوتبال استان تهران این بازیکنان برای عقد قرارداد به هیئت فوتبال تهران رفتند، اما از گرفتن تصویر، عکس و مصاحبه از این بازیکنان جلوگیری شد.
کی‌روش به این بازیکنان اعلام کرد در صورتی که تصویر، مصاحبه یا عکسی از آنها گرفته شود از اردوی تیم ملی اخراج خواهند شد به همین دلیل مدیر روابط عمومی پرسپولیس و معاون اجرایی باشگاه دقایقی قبل در مقابل هیئت فوتبال استان تهران حضور یافتند و با حدود ۲۰ خبرنگار تصویری، نوشتاری و عکاس روبه‌رو شدند.
بازیکنان ملی‌پوش(جلال حسینی، حسین ماهینی) در خودرویی مشکی نشسته و از ترس کی‌روش اعلام کردند تا زمانی که خبرنگاران،‌ هیئت فوتبال را ترک نکنند برای امضای قرارداد از ماشین پیاده نخواهند شد!
همین موضوع باعث درگیری‌های مختلفی بین خبرنگاران و مسئولان باشگاه پرسپولیس شد تا حدی که حدود ۲۰ دقیقه همه در هیئت فوتبال بلاتکلیف بودند.
خبرنگاران با والی‌زاده مدیر رسانه ای تیم ملی نیز تماس‌هایی داشتند که او از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد.
در نهایت این دو بازیکن به دور از چشم اهالی رسانه و پشت درهای بسته دفتر هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خودرا ثبت کردند.
ماهینی ۲ سال و حسینی یک سال با پرسپولیس قرارداد امضا کردند. بنگر نیز پیش از این دو بازیکن قرارداد خود را ثبت کرد