- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احداث پارک کودک در تمام محلات شهر برازجان

شهردار برازجان از احداث پارک کودک در تمام محلات شهر برازجان خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث پارک کودک در تمام محلات شهر برازجان

به گزارش “عسلویه نیوز” کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست با مردم برازجان و اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: افزایش کیفیت خدمات عمومی در شهر برازجان مورد تاکید همه مسئولان و مردم است که باید محقق شود.

وی افزود: تلاش مجموعه شورا و شهرداری مطلوب است و با همکاری مردم شاهد شهری زیبا و آباد خواهیم بود.

شهردار برازجان با بیان اینکه شهر برازجان در حال رشد و توسعه است خاطر نشان کرد: تاکنون تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا از حداقل امکانات، حداکثر استفاده را برده و به بهترین نحو ممکن به شهروندان عزیز خدمت‌رسانی کنیم.

حسین‌آبادی ادامه داد: وجود دره‌ها و مسیل‌ها در شهر باعث شده تا با محیطی خشک و بی‌روح مواجه باشیم که کاشت نهال و ایجاد فضاهای سبز در حاشیه این مسیل‌ها، سیما و منظر شهر را متحول خواهد کرد.

وی با تاکید بر بالا بردن کیفیت آسفالت معابر در سال جاری به نحوه اجرای خیابان شهید فهمیده اشاره کرد و یادآور شد: این خیابان طبق طرح تفصیلی در حال اجراست که به دلیل عدم موافقت در تغییر طرح تصویب شده از سوی مسئولین مربوطه در سال‌های قبل فعلا امکان اصلاح وجود ندارد.

شهردار برازجان بیان کرد: با توجه به اضافه شدن محلات مختلف و توسعه روزافزون شهر، شهرداری به منظور سرویس‌دهی به ساکنین این محلات در زمینه اجرای آسفالت، اجرای طرح‌های فضای سبز شهری و سایر موارد عزم خود را جزم کرده است.

حسین‌آبادی از احداث پارک کودک در تمام محلات شهر برازجان خبر داد و تصریح کرد: کودکان باید در محل سکونت خود به نزدیک‌ترین مهد کودک و محیط‌های آموزشی، پارک، وسایل تفریحی و … دسترسی داشته باشند و احداث پارک کودک در تمام محله‌ها در دستور قرار دارد که به تدریج عملیاتی می‌شوند.

وی لازمه صدور پروانه ساخت برای اماکن مسکونی در نقاط دور دست را اجرای زیرساخت‌های لازم ذکر کرد و افزود: برای صدور پروانه ساخت باید زیرساخت‌ها از قبیل آب، برق، تسهیل رفت و آمد و ایجاد راه‌های ارتباطی با سایر نقاط شهر و تامین ایمنی و … فراهم باشد.

شهردار برازجان تاکید کرد: رعایت کردن این مسائل باعث راحتی و آسایش همشهریان خواهد شد.

حسین‌آبادی به ایجاد تحول در بازار روز اشاره کرد و گفت: بهسازی این نقطه از شهر با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهر صورت گرفته و بدون تردید اجرای این طرح بسیار سخت و طاقت‌فرساست و در این راستا باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود.

محمدتقی گرمسیری عضو شورای اسلامی برازجان نیز در ارتباط با تملک اراضی خارج از محدوده شهر(از سال‌های قبل تاکنون) توضیحاتی ارائه داد.