- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تخصصی شدن طرح‌های اوقات فراغت در عسلویه

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از تخصصی شدن طرح‌های اوقات فراغت در عسلویه خبر داد.

خبرگزاری فارس: تخصصی شدن طرح‌های اوقات فراغت در عسلویه

به گزارش”عسلویه نیوز” اسماعیل احمدی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد طرح هجرت و اوقات فراغت عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد پویا و مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و رشد و تقویت این نهاد امری لازم است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت و طرح هجرت در عسلویه با همکاری مسئولان انجام گرفته و امیدوار هستیم خروجی مطلوبی داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از تخصصی شدن طرح‌های اوقات فراغت در عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: ما سعی داریم امسال با برنامه‌ریزی اصولی و سنجش و شناسایی درست استعداد دانش‌آموزان، کلاس‌ها را از حالت سنتی بیرون آورده و به سمت تخصصی شدن سوق دهیم.

احمدی یادآور شد: در این دوره باید از بهترین مربیان برای آموزش قرآن، هنر و ورزش استفاده شود تا در پایان دوره شاهد خروجی خوب و قابل قبول باشیم و با شناخت استعداد دانش‌آموزان، زمینه رشد و حضور آنان در مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی فراهم شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ستاد سال گذشته؛ بر اهمیت کیفیت مطلوب در کنار کمیت کلاس‌ها در طرح اوقات فراغت تاکید و پس از مشخص کردن تعداد کلاس‌های هر پایگاه و رشته‌ها، خواستار نظارت دقیق بر برگزاری کلاس‌ها شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه گفت: برای سال تحصیلی جدید و ثبت‌نام دانش‌آموزان برنامه‌ریزی لازم انجام شده و مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در دوره ابتدایی تا پایان خرداد ماه و راهنمایی و متوسطه ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۱ اعلام شده است.

در این جلسه همچنین تعداد ۱۲ پایگاه طرح هجرت ۳ مشخص و مدیران آن تعیین شدند و عرصه‌های فعالیت در هر پایگاه به اطلاع مدیران پایگاه رسانده شد و نوع رنگ‌آمیزی مدارس مشخص شد.