اجرای پروژه‌های نوین ساحل‌سازی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 10 ژوئن 2014 | ساعت 20:55 | کد خبر: 31484 | sv72 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از اجرای پروژه‌های نوین ساحل‌سازی در عسلویه خبر داد.علی ماندگار

به گزارش “عسلویه نیوز” علی ماندگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان در عسلویه اظهار داشت: عمران و توسعه شهر عسلویه از اساسی‌ترین ماموریت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری عسلویه است و به فضل خدا در این مسیر از تمام توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

وی افزود: اجرای طرح‌های زیربنایی به منظور زیباسازی شهر و بهبود وضعیت مبلمان شهری در دستور کار شهرداری عسلویه قرار دارد که امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه علاوه بر دارا بودن تاسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی، دارای جاذبه‌های ارزشمند توریستی و گردشگری است و توسعه زیرساخت‌های گردشگری موجبات استفاده بهینه از این ظرفیت می‌شود.

ماندگار تصریح کرد: ساحل عسلویه دارای زیبایی‌های خاصی است و توسعه ساحل و ایجاد اماکن گردشگری و توریستی در این منطقه مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد.

وی یادآور شد: شهرداری عسلویه در کنار فعالیت‌های عمرانی و زیباسازی شهر، به مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه دارد و از ابتدای امسال تاکنون چند برنامه در این مسیر انجام گرفته است.

شهردار عسلویه بیان کرد: استاندار بوشهر تاکید بسیار زیادی بر عمران شهری در بنادر استان دارد و امیدوار هستیم با اجرای پروژه‌های ساحل‌سازی و زیباسازی بنادر در این مسیر به نتایج لازم برسیم.

ماندگار گفت: اجرای پروژه‌های نوین ساحل‌سازی در عسلویه از برنامه‌های مهم در عسلویه است که امیدواریم موجبات جذب گردشگران و ماندگاری آنها را فراهم کند.

وی افزود: در فروردین ماه امسال با راه‌اندازی تورهای گردشگری و توریستی شاهد استقبال مردم بومی و مهمانان این شهرستان بودیم که این روند باید در تمام ایام سال تداوم داشته باشد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ