جشن گلریزان بزرگترین فرصت جهت آزادی زندانیان است
تاريخ ارسال خبر : 10 ژوئن 2014 | ساعت 23:34 | کد خبر: 31495 | sv108 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه جشن گلریزان را بزرگترین فرصت جهت جمع آوری کمک و آزادی زندانیان غیر عمد دانست.جشن گلریزان

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” بعد از ظهر روزسه شنبه  جلسه ای با حضور فرماندار، بخشدارمرکزی ، مدیر عامل ستاد دیه استان و جمعی از مسئولین درمحل دفتر فرماندار برگزار شد در این نشست فرماندار شهرستان عسلویه ضمن خوش آمد گویی به اعضا ء و تشریح اقدامات انجام شده در زمینه بر گزاری جشن گلریزان ویژه زندانیان جرائم غیر عمد ابراز داشتند قطعا” جشن گلریزان علاوه بر ابعاد معنوی و حس نوع دوستی در میان احاد جامعه از جنبه مادی بزرگترین فرصت جهت جمع آوری کمک های خیرین وآزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

وی در ادامه اظهار امیدواری نمودند زندانیان جرائم غیر عمد هرچه سریعتر مشکلاتشان حل و به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند و هرچه را که در توان داریم در جهت تحقق اهداف عالی ستاد دیه قرار خواهیم داد و این را وظیفه انسانی خود می دانیم.

وی افزود: تمام مسئولین دستگاههای شهرستان به نحو شایسته ای در برگزاری هرچه باشکوهتر جشن گلریزان این شهرستان همکاری داشته  و قطعا این روند در سال جاری نیزتداوم خواهد داشت.

حسن اسماعیلی با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم شهرستان عسلویه در سالهای گذشته حتی با نبود زندان در برگزاری جشن گلریزان پیشگام از نظر جمع آوری کمک های مالی در میان شهرستانهای جنوب استان  هستند که این نشان از درک بالای مردم منطقه است. 

در ادامه سید اسماعیل موسوی مدیرعامل ستاد دیه عملکرد موفق ستاد دیه استان را موجب اطمینان و اعتماد مردم خواند و اظهار داشت : خط مشی و سیاستهای ستاد دیه کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد است چرا که بخش اعظمی از زندانیان نیازمندند و خانواده هایشان محتاج کمک و توجه ستاد دیه هستند .

سید اسماعیل موسوی رسالت ستاد دیه بر گرفته از آموزه های دینی خواند و تصریح کرد: گره گشایی از کار مؤمنین در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده و رسالت ستاد دیه نیز برهمین اصل است.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر از همکاری بسیار خوب خیرین در راستای آزادسازی زندانیان خبر داد و بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های خوبی به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد داریم که در این مسیر نیازمند همکاری و همراهی خیرین مانند سنوات گذشته هستیم.

وی از تلاش ستاد دیه برای آزادی ۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان ساخت: برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر ۱۴۰ میلیارد ریال نیاز داریم که امیدواریم تامین شود تا این افراد بتوانند به آغوش خانواده خود برگردند.

وی افزود: خوشبختانه شهرستان عسلویه جزو شهرستان های برتر استان در خصوص کمک به زندانیان جرائم غیر عمد بوده که جا دارد از مسئولین شهرستان بابت اهتمام جدی به این موضوع تقدیر و تشکر ویژه ای نمایم.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ