- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کریمیان:تا ۲ روز دیگر تیم جدیدم را معرفی می کنم

برای پر کردن جای خالی هافبک‌های دفاعی که همه رفته‌اند، پرسپولیس مهدی کریمیان را کاندیدا کرده و خودش نشسته به انتظار برای گرفتن پاسخ.

با این همه کریمیان سکوت اختیار کرده تا به قول خودش، آنچه می‌گوید، بازارگرمی تلقی نشود: خیلی‌ها گفتند در سپاهان نمی‌مانیم اما ماندند ولی من بی‌آنکه حرفی بزنم جدا شدم و تنها مانده کارهای تسویه حسابم.

 الان هم نمی‌خواهم بگویم کجا می‌روم که بعضی‌ها حرف‌هایم را بگذارند به حساب بازارگرمی. پیشنهاد دارم اما نمی‌گویم از چه تیم‌هایی. تنها می‌توانم بگویم که تا یکی دو روز دیگر تکلیفم روشن می‌شود. باید شرایط را خوب بسنجم و بعد تصمیم بگیرم کجا بروم.

پرسپولیسی‌ها مهدی کریمیان را برای بازی گرفتن در پست هافبک دفاعی می‌خواهد و جالب اینکه کریمیان چند فصل پیش را در نقش هافبک راست گذرانده. با این همه می‌گوید که پست بازی، ملاک انتخابش نیست: درست است که ذاتاً هافبک دفاعی هستم ولی برایم فرقی ندارد در این پست بازی می‌کنم یا هافبک راست یا چپ یا نفوذی. شاید کسی نداند اما من یک نیم فصل را هافبک چپ بازی کردم و بد هم نبودم البته بیشترین گل را در فصلی زدم که هافبک دفاعی بودم و ۱۱ گل زدم اما الان بیشتر به این فکر می‌کنم که کجا بروم بهتر است. امیدوارم بتوانم یک انتخاب خوب و درست داشته باشم و به هدفی که دارم برسم.