سند راهبردی توسعه منطقه ویژه پارس تدوین شد
تاريخ ارسال خبر : 11 ژوئن 2014 | ساعت 14:44 | کد خبر: 31505 | sv102 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل سابق منطقه ویژه پارس از تدوین سند راهبردی توسعه منطقه ویژه پارس خبر داد.نصوری2وری

به گزارش “عسلویه نیوز” مسعود نصوری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید با جان و دل برای رضایتمندی مردم تلاش کند.

وی افزود: در چند سال اخیر در راستای اعتلای پارس جنوبی نهایت تلاش خود را به کار گرفتم و در انجام وظایف محوله از هیچ تلاشی فروگذار نکردم.

مدیرعامل سابق پارس جنوبی با اشاره به اقدامات این سازمان در زمان تصدی خاطرنشان کرد: بدون تردید پارس جنوبی از مناطق تاثیر گذار کشور است که سهم عمده‌ای در تولید ناخالص ملی کشور دارد و تلاش زیادی برای توسعه منطقه انجام دادیم.

نصوری تصریح کرد: توسعه محیط پیرامونی، پشتیبانی از طرح‌های توسعه‌ای پارس جنوبی و حمایت از پیمانکاران از اقدامات مهم این سازمان در سالیان اخیر بوده است که امیدوارم این اقدامات مهم و اثرگذار ادامه یابد.

وی به تدوین سند راهبردی توسعه منطقه ویژه پارس اشاره کرد و گفت: این مهم در حال حاضر توسط موسسه مطالعات انرژی در حال انجام است.

نصوری بیان کرد: تدوین این سند از رویداد های مهم در توسعه منطقه ویژه پارس است که تاثیر به‌سزایی در توسعه این منطقه در تمامی زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی خواهد داشت و در این سند به نقش کلیدی مردم  این منطقه در توسعه اشاره شده است.

مدیر عامل سابق سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۰ گفت: از محل مصوبات سفر رهبری به عسلویه که سهم وزارت نفت ۲۴ میلیارد تومان بوده با توجه به پیشرفت پروژه‌ها تاکنون ۲۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

نصوری افزود: امیدوار هستیم که پارس جنوبی روز به روز در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد و شاهد موفقیت بیش از پیش این منطقه باشیم./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ