لزوم بازتعریف ماموریت‌های اصلی سازمان منطقه ویژه پارس
تاريخ ارسال خبر : 11 ژوئن 2014 | ساعت 14:54 | کد خبر: 31510 | sv81 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس بر لزوم باز تعریف ماموریت‌های اصلی سازمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد.مهدی یوسفی

به گزارش “عسلویه نیوز” مهدی یوسفی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش برای رشد و اعتلای پارس جنوبی از مهم‌ترین اولویت‌هاست و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: مسئولیت‌ها در هر دوره‌ای یک امانت است که باید بتوانیم از آن در راه خدمت به خلق گام برداریم و این مسئولیت‌ها چیزی جز یک آزمایش الهی نیست.

یوسفی افزود: ۲۰ سال فعالیت در صنعت نفت که ۱۷ سال آن در منطقه عسلویه بوده است تجربه خوبی در اختیار من گذاشته تا بتوانم با شناسایی نقاط ضعف و قوت آن و با به‌کارگیری افراد جوان و توانمند قدم در راه توسعه منطقه ویژه پارس بردارم.

وی افزود: تبعیت از اسناد بالادستی نفت یک ضرورت است و لازم است با یک برنامه‌ریزی منسجم به ماموریت‌های اصلی سازمان عمل کنیم تا ضمن عمل به تعهدات سازمانی، نقشی پر رنگ در توسعه مناطق پیرامونی داشته باشیم.

این مسئول گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یک سازمان مسئول است و باید بر اساس نیازهای روز یک بازتعریف از ماموریت‌های سازمان بر اساس شرایط روز داشته باشیم که این موضوع از سوی وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران مورد تاکید واقع شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد: آنچه در دوران مسئولیتم در پی آن خواهم بود باز تعریف ماموریت‌های اصلی سازمان است که با همراهی مسئولان و همکاران بتوانیم بر اساس ساختار جدید مسیر پیشرفت را با انرژی مضاعف ادامه دهیم.

وی افزود: هدف وجودی سازمان کمک به پشتیبانی از طرح‌های توسعه پارس جنوبی است تا بتوانیم سهم خود را در برداشت از میدان گازی پارس جنوبی که هم اکنون رقیبی قدرتمند در آن سوی آب وجود دارد افزایش دهیم و در صورت تحقق این امر توسعه و آبادانی را برای کشور و این منطقه از کشور به ارمغان خواهد آورد.

یوسفی یادآور شد: امیدوارم با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید شرایط پیشرفت و آبادانی برای منطقه و کشور را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای اعتلای پارس جنوبی گام برداریم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ