صرفه جویی در آب و رعایت الگوی مصرف اسلامی
تاريخ ارسال خبر : 10 ژوئن 2016 | ساعت 22:30 | کد خبر: 34977 | sv253 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه صرفه جویی در آب و رعایت الگوی مصرف اسلامی را خواستار شد.امام جمعه عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان قرار داریم و امیدوارم در این ماه توشه‌ای گرانبها برای آخرت خود برداریم و درک واقعی این ماه نصیب ما شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم امام(ره) در مورد موضوع انقلابی و غیر انقلابی، اضافه کرد: به فرموده رهبری، نباید فقط کسی که در زمان امام بوده و فعالیت انقلابی داشته را انقلابی بدانیم و جوانان امروز هم انقلابی هستند و نباید سابقه انقلابی خود را به رخ دیگران بکشیم.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم حرکت در راه امام و رهبری، بیان کرد: تندرو و میانه‌رو حرف دشمن است؛ انقلابی یعنی ولایی و مهم این است که شاخص‌های انقلابی گری داشته باشیم.

وی به مشکلات آب در استان بوشهر و شهرستان عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: مشکل تنها کمبود آب نیست؛ برخی از مردم با اداره آب همکاری ندارند و بدون مجوز و بدون کنتور آب گرفتن از نظر شرعی و قانونی اشکال دارد.

هاشمی‌نژاد خطرنشان کرد: برخی در این زمینه همکاری ندارند؛ همچنین مردم در مدیریت مصرف هم باید بیشتر دقت کنند و نباید در مصرف آب اسراف کنیم و الگوی مصرف اسلامی را رعایت کنیم.

وی با تقدیر از فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه، اضافه کرد: باید در قبال روزه خواری علنی برخورد شود؛ روزه‌ خواری در ملاء عام کاری خلاف شرع است و باید برخورد شود.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: در صورتی که برخورد قاطعی با هنجارشکنان صورت‌نگیرد، این افراد به  انجام اعمال ناشایست خود ادامه دهند و باید با این افراد باید برخورد شود تا مایه عبرت دیگران شود.

وی گفت: از حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه مهندس یوسفی در نماز جمعه تشکر می‌کنم؛ ایشان در هفته گذشته در نماز حضور داشتند و صحبت‌های ما را راجع به بحث آلودگی و اشتغال شنیدند و امروز بنا دارند گزارشی در این زمینه‌ها به مردم بدهند که قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت اشتغال، افزود: از فرماندار عسلویه در خصوص موضوع اشتغال تشکر می‌کنم؛ گزارشی که به بنده دادند خوب بود و اقدامات موثری در بحث اشتغال داشتند که تشکر می کنم.انتهای پیام/چریف


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ