- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

در سند تحول بنیادین همه مسائل به معلم ارتباط پیدا می‌کند

 

رئیس آموزش و پرورش کنگان گفت: در سند تحول بنیادین محور همه مسائل به معلم ارتباط پیدا می‌کند.

 

خبرگزاری فارس: در سند تحول بنیادین همه مسائل به معلم ارتباط پیدا می‌کند

به گزارش “عسلویه نیوز” عباس شریف بعد از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است که تقویت این نهاد موجب رشد و اعتلای کشور می‌شود.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین و اجرای نظام آموزش ۳ – ۳ – ۶ افزود: سند تحول بنیادین در حقیقت نگاه ویژه به معلم و محوریت معلم است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان خاطر نشان کرد: در این سند، تحول بنیادین عظیم در حوزه آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت و محور همه مسائل نیز به معلم ارتباط پیدا می‌کند و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ساماندهی نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز بتوانیم در تحقق این نظام آموزشی گام‌های مثبتی برداریم.

شریف اضافه کرد: در این راستا در زمینه مسائل مهم آموزش مانند کمبود نیروی انسانی در مدارس به ویژه در روستاها، نقل و انتقالات نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز مدارس شهرستان با برگزاری جلسات متعدد کمیته برنامه‌ریزی و نگاه کارشناسانه توانستیم ضمن بررسی دقیق موضوعات، مشکلات اساسی را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: در بحث نقل و انتقالات هدف اساسی ما حل مشکلات فرهنگیان بوده که با وجود کمبود نیروی انسانی توانستیم این مشکلات را نیز برطرف کنیم.

شریف گفت: طرح ساماندهی نیروی انسانی نیز با توجه به کمبود نیروی انسانی در همه مقاطع با نگاه دقیق و کارشناسی لازم تحقق یافته است.

در ادامه جلسه معاونین و کارشناسان حوزه آموزشی هر مقطع به صورت جداگانه در مورد بحث ساماندهی نیروی انسانی و در حوزه پشتیبانی نیز بحث نقل و انتقالات نیروی انسانی، تجهیزات لازم آموزشی در مدارس، در حوزه پرورشی نیز بحث ساماندهی نیروی انسانی ( نیروهای پرورشی، مشاوران مدارس، تربیت بدنی ) گزارش کاملی به جلسه ارائه دادند.