- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تولید روزانه ۲۰۰ تن ال پی جی در پالایشگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه جم از تولید روزانه ۲۰۰ تن ال پی جی در پالایشگاه جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: تولید روزانه 200 تن ال پی جی در پالایشگاه جم

به گزارش”عسلویه نیوز” رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه ال پی جی در پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم با تولید بیش از ۲۵ درصد گاز کشور نقش مهم و غیرقابل انکاری در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: در سال تولید ملی برای رشد و پیشرفت تولید ملی از همه ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم از تولید روزانه ۲۰۰ تن ال پی جی در پالایشگاه جم خبر داد و خاطر نشان کرد: پروژه ال پی جی پالایشگاه جم از طرح‌های مهم این پالایشگاه است و پس از بهره‌برداری از این پروژه مهم روزانه بیش از ۲۰۰ تن تولید خواهیم داشت.

اسلامی تصریح کرد: با راه‌اندازی واحد تولید گاز مایع (ال پی جی) در شرکت پالایش گاز فجر جم روزانه ۲۰۰ تن گاز مایع و ۸۰ تن مایعات گازی تولید خواهد شد.

وی افزود: این پروژه مهم در حال حاضر از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است و انتظار می‌رود به زودی به بهره‌برداری برسد.

اسلامی گفت: حذف آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از سوختن گاز در مشعل‌های پالایشگاه از دستاورهای مهم طرح تولید گاز مایع در پالایشگاه فجر جم است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خواستار تسریع در پیشرفت برخی اقدامات پایانی این پروژه مهم شد و اظهار داشت: همه مدیران، مسئولین و کارشناسان شرکت موظفند با تلاشی دوچندان کار نهایی این پروژه را به انجام رسانند.

وی گفت: تاکنون اقدامات بسیار مهمی در راستای پایان پذیرفتن این پروژه انجام شده و انتظار می‌رود با تسریع در روند کار این پروژه به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.