- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تدوین چشم‌انداز توسعه اقتصادی دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از تدوین چشم‌انداز توسعه اقتصادی دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تدوین چشم‌انداز توسعه اقتصادی دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” ابوالقاسم محمدزاده بعد از ظهر امروز در نشست کمیته صنعت، معدن و تجارت دشتستان با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: با توجه به نیازها و ضروریات کشور در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، رهبر معظم انقلاب امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین کرده‌اند و باید تمام توان و پتانسیل را در مسیر تحقق این هدف ارزشی معطوف کنیم.

وی افزود: فعالیت در عرصه اقتصادی با توجه به تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی دنیای کفر و استکبار که هدف آن از پای درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر فعالیت در مسیر اقتصاد را نقشه راه مسئولان قرار داده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از تدوین چشم‌انداز توسعه اقتصادی دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: کمیته صنعت و معدن و تجارت دشتستان در واقع به منظور بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان در حوزه‌های صنعتی و معدنی و بازرگانی داخلی و خارجی و … تشکیل شده است.

محمدزاده تصریح کرد: چشم‌انداز توسعه اقتصادی دشتستان در این کمیته تدوین می‌شود و از دستگاه‌های دولتی و خصوصی انتظار داریم علاوه بر اعلام وضعیت موجود، راهکارها و پیشنهادات خود را برای رشد و توسعه اقتصادی شهرستان بیان کنند.

وی اضافه کرد: مصوبات این کمیته به کمیته راهبردی شهرستان ارسال می‌شود و نهایتا در فرمانداری شهرستان، جمع‌بندی لازم در این عرصه انجام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان یادآور شد: از ادارات و دستگاه‌ها می‌خواهیم افق آینده متناسب با اسناد بالادست خود را تعیین و به دبیرخانه کمیته ارسال کنند.

محمدزاده بیان کرد: تشکیل اتاق فکر اقتصادی در شهرستان با همکاری همه مسئولان امر بسیار مهمی است که موجب رشد و اعتلای اقتصادی می‌شود.