- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اشتغال بیش از ۷۰ نیروی بومی استان بوشهر در پارس جنوبی

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اشتغال بیش از ۷۰ نیروی بومی استان بوشهر در پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: اشتغال بیش از 70 نیروی بومی استان بوشهر در پارس جنوبی

به گزارش” عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی صبح امروز در آیین مصاحبه و گزینش نیروهای جدید در پارس جنوبی اظهار داشت: اجرای مصوبه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی اهمیت زیادی برای کاهش نرخ بیکاری در استان بوشهر دارد.

وی افزود: در چند سال اخیر تلاش گسترده‌ای برای تحقق این مهم صورت گرفته و هم‌اکنون نیز مهندس نصوری از تمام ظرفیت موجود برای جذب بیشتر نیروهای بومی استفاده می‌کند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اشتغال بیش از ۷۰ نیروی بومی استان بوشهر در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: ۷۷ نیروی بومی جذب شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری اویک شده‌اند که این تعداد پس از شرکت در آزمون کتبی و انجام مصاحبه و گزینش جذب شرکت اویک خواهند شد.

حاجیانی افزود: ۱۵۴ نفر نیروی انسانی بومی در رشته‌های تحصیلی شیمی، برق، مکانیک و مهندسی نفت در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در آزمون کتبی شرکت کردند که از این تعداد ۷۷ نفر پس از انجام مصاحبه و گزینش در شرکت یاد شده، مشغول به کار خواهند شد.

وی ادامه داد: مصاحبه و گزینش نیروهای شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری اویک به مدت سه روز در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس انجام می‌شود و قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از روند و نحوه انجام مصاحبه بازدید دارد.

حاجیانی یادآور شد: تمامی نیروهای بومی با معرفی اداره امور اشتغال مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس و با همکاری شرکت OIEC در آزمون کتبی شرکت کردند.

وی افزود: آزمون کتبی جذب نیروهای شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری اویک توسط دانشگاه پیام‌نور عسلویه برگزار شد و به همت مهندس نصوری، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، فضای مناسب مصاحبه و کلاس‌ها و دوره‌های آموزش برای نیروهای جذب شده به نحو شایسته در اختیار شرکت اویک قرار گرفت.

حاجیانی یادآور شد: امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد پیشرفت و توسعه صنعت نفت و پارس جنوبی باشیم و در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد موفقیت‌های خوبی خواهیم بود.