برخی ادارات عسلویه موتورسیکلت هم ندارند
تاريخ ارسال خبر : 12 ژوئن 2015 | ساعت 18:36 | کد خبر: 33449 | sv188 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه موقت عسلویه گفت: برخی ادارات عسلویه موتورسیکلت هم ندارند.
به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام شیخ عباس بحرینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک نمازجمعهرمضان اظهار داشت: در آستانه ماه رمضان هستیم، ماه‌ها یکی پس از دیگری می‌آیند و می‌روند آنچه برای انسان می‌ماند عمل صالح هست.

وی با بیان اینکه آنچه با انسان محشور می‌شود عمل اوست افزود: خداوند دو ماه رجب و شعبان را قرار داده تا خود را اصلاح و پاکسازی کنیم تا قابلیت رمضان پیدا کنیم.

امام جمعه موقت عسلویه خاطر نشان کرد: اگر معصیت داشته باشیم رمضان ما را نمی‌پذیرد، باید خود را آماده کنیم برای این ماه بزرگ الهی و سعی کنیم با درک و معرفت بیشتر وارد این ماه شویم.

بحرینی در خطبه دوم نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان گفت: این ماه در حقیقت ماه نزول قرآن است و باید علاوه بر روزه گرفتن،  با قرآن نیز مانوس باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت اطعام و افطاری دادن و سفره کشیدن برای فقرا اضافه کرد: سعی کنیم فقرا را دعوت کنیم نه ثروتمندان را و باید به فقرا و ضعفا طعام بدهیم نه کسانی که غنی هستند.

بحرینی گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم غذایی که به مردم می‌دهیم حلال باشد و از پول مشکل‌دار و از پول رشوه و‌ قاچاق و امثال اینها نباشد.

وی با اشاره به مطالبات اخیر در مورد تغییر فرماندار عسلویه اظهار داشت: این روزها زمزمه تغییر فرماندار و انتخاب فرماندار جدید هست، اگر بناست فرماندار تعویض شود باید فرمانداری بیاید که به درد مردم بخورد و هدفش خدمت به مردم باشد.

بحرینی یادآور شد: از وقتی عسلویه شهرستان شده چیزی تغییر نکرده و خبری از استقرار ادارات نیست، بعضی ادرات حتی یک موتور سیکلت هم ندارند تا چه برسیم به ماشین و این مسئله در پایتخت انرژی کشور بسیار تاسف‌بار است.

امام جمعه موقت عسلویه بیان کرد: مردم عسلویه سه ماه هست که آب آشامیدنی ندارند و مسئولان باید رسیدگی کنند.

بحرینی خطاب به مسئولان کشوری و استانی گفت: تنها خاک عسلویه برایتان مهم نباشد بلکه مردم عسلویه نیز مهم باشد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ